Folyamatos és gyors segítség a Jirában történő e-mailezéssel kapcsolatos problémákra közvetlenül a szállítótól.
Problémáit a legmagasabb prioritással kezeljük. Legyünk partnerek, hogy Ön is kihasználhassa páratlan szakértelmünket, és a legtöbbet hozhassa ki az Email This Issue-ból!
12 órás munkaidőben szolgáljuk ki.
Az első válaszreakció 2 órán belül, a többi pedig legkésőbb 4 órán belül megérkezik.
Képernyőmegosztással segíti a gyors hibaelhárítást.
Igénybe vehető eseti tanácsadáshoz, Velocity makrók és reguláris kifejezések írásához stb.
A Prémium támogatási programot az üzemeltetés kiemelt támogatására terveztük. Ha azért van szüksége segítségre, mert egy teljes megoldást szeretne a nulláról megvalósítani, vegye igénybe Atlassian Consulting szolgáltatásainkat.
A Prémium támogatás folyamatos szolgáltatást biztosít. Ha alkalmi, ad hoc jellegű segítségre lenne szüksége, fontolja meg Service Card csomagjainkat – vásároljon szakértői időkeretet, és használja ki szakértőink idejét a lehető legjobban!
Szeretné még jobban elmélyíteni csapata tudását? Nézze meg az Email This Issue-hoz kapcsolódó képzési kínálatunkat!
Forduljon tanácsadóinkhoz! Ők bármilyen Atlassian-termékkel kapcsolatban segítenek Önnek.
Kérelmét feldolgozzuk.
Találkozunk Önnel és az érintett adminjaival, hogy bemutassuk a szolgáltatást és használatának szabályait.
Választhat a 6 hónapos (2400 EUR) és a 12 hónapos (4000 EUR) terv között.
Ha a bemutató után úgy dönt, hogy szeretne velünk dolgozni, elküldjük Önnek a számlát.
Amikor a szolgáltatás díja beérkezik, értesítjük Önt, és élesítjük a szolgáltatást.