Az IT szolgáltatásmenedzsment (ITSM) általában az IT-vel kapcsolatos külső és/vagy belső vállalati igények kiszolgálását támogató tevékenység. A “next generation” ITSM a hagyományos ITSM-től eltérően már nem a folyamatokra, hanem az értékteremtésre és a felhasználói élményre helyezi a hangsúlyt. A META-INF pontosan ilyen modern, költséghatékony és egyszerű ITSM rendszereket kínál.
Ha részleteiben szeretné megismerni ITSM megoldásunkat, töltse le a Solution Briefet!
Nézze meg a szakértőnkkel készített interjút a Next-Gen ITSM lényegéről!
A nagyvállalatok számos kihívással szembesülnek az IT szolgáltatásmenedzsment terén:
A fenti kihívások kezelése egy újszerű ITSM stratégiát igényel, ami a silók lebontására, a folyamatok egyszerűsítésére, és a felhasználói élmény javítására összpontosít.
A Jira Service Management (JSM) az Atlassian szolgáltatásmenedzsment megoldása az IT és az egyéb vállalati csapatok számára. Az IT, a HR, a marketing vagy más csapatok sokféle szolgáltatást nyújthatnak a JSM segítségével, mint például az alkalmazottak adatváltozásának kezelése, a weboldal-kérések megválaszolása, vagy a számítástechnikai igények teljesítése.
Töltse le NEXT-GEN ITSM ismertetőnket!
A cége problémájára keresünk megoldást. Nem a csapatot szabjuk a rendszerhez, hanem fordítva.
A megismert követelmények alapján, kisebb lépésekben (csapatok szintjén), folyamatos visszajelzést kérve, szervezete igényeire szabva vezetjük be a megoldást.
Az elkészült megoldást testreszabott felhasználói és üzemeltetői betanítással és képzésekkel is tudjuk támogatni.
A bevezetés után sem hagyjuk magára az ügyfeleinket: segítünk üzemeltetni a rendszert, és vállalt határidőn belül válaszolunk technikai kérdéseire.
A témához kapcsolódóan nézze meg a META-INF Atlassian Day-en rögzített előadásainkat Next-Gen ITSM témában.
Több időt hagyunk, hogy az üzletre koncentrálhasson. Megtaláljuk az egérutakat a belső folyamatok útvesztőjében, elkerüljük a párhuzamos munkavégzést, és automatizmusokkal váltjuk ki a rutinmunkát.
A szoros együttműködés és a produktív ellenőrzés lehetőségét kínáljuk. Egy közös kollaborációs platformot a csapatai számára egy olyan világban, ahol sok kollégája már otthonról dolgozik, beszállítói, partnerei és ügyfelei pedig talán a világ másik felén.
Teret adunk a kollektív vállalati tudásnak. Új termékének/szolgáltatásának fejlesztése különféle kompetenciákat, ismereteket és készségeket igényel. Az innováció csapatjáték, a tudásbázisunk segít, hogy mozgásba lendüljön.
Olyan platformot valósítunk meg, ahol a támogató csapatok közös nyelvet beszélhetnek ügyfeleivel. Az ügyfélszolgálat ma már nem költséghely, hanem az ügyfélélmény része. Önkiszolgáló és AI-alapú funkciókkal, és automatizmusokkal tesszük még hatékonyabbá a folyamatot.
Rendszerezzük cége adatvagyonát, és átláthatóvá tesszük a szervezeti működést a menedzsment számára. A kontraproduktív mikromenedzsmentet felváltja az adatvezérelt irányítás és kontroll.
Ragaszkodunk a KISS (Keep it Super Simple) elvhez, hogy a lehető legegyszerűbb megoldást találjuk meg az igényeire. Az Atlassian beépített sablonjait használjuk, és integrálódunk meglévő rendszereihez, így a megvalósítás belátható időn és költségkereteken belül lezárul.
Legyen mindig naprakész az Atlassian világában!