“Úgy Jiráznék Veled!” Országos IT ügyfélkiszolgálás az InfoComplex-nél

Challenges

A cégnek alapvető fejfájást okozott az ismétlődő feladatok szétválasztása a nagy projektektől. Szerették volna, ha az ügyfelek egy-egy részfolyamat helyett az egész projektet figyelemmel tudják kísérni. Ezenfelül fontos volt számukra a hozzáférés és a felhasználók jogosultságainak szabályozása, hiszen a cég 100 ügyféllel dolgozik nap mint nap, ami hozzávetőlegesen 3500 felhasználót jelent. 

Summary

Iparág: IT 

Régió: Közép-Európa 

Elvárások: 

  • Feladatok átlátható és strukturált kezelése
  • Az ismétlődő feladatok szétválasztása a nagy projektektől
  • Projekt-követés
  • Felhasználók jogosultságainak szabályozása

Bevezetett termék(ek):

  • Jira Service Management
  • Jira Software
  • Confluence
  • Jira Mobile

Solution

1. Jira Service Management 

A Jira Service Management átfogó megoldást nyújt a fent említett problémák leküzdésére fejlett ügyfélportálja segítségével. A rendszer lehetővé teszi az ügyfél és a szervezet feladatainak rendszerezését, miközben rendezett bejelentés típusokat biztosít. Az ismétlődő, proaktív feladatokat külön projektbe (RTM) gyűjti, finomítja a munkafolyamatokat és növeli az automatizáció mértékét.

2. Agilis projektek a Jira Software használatával

“Ha van egy Jira Software-ed, és van egy kis agilis tudásod, akkor az olyan, mint mikor kalapács van a kezedben és minden szög. Amikor a szoftver a kezedben van, akkor minden agilis projekt.” - Bóra Áron, ügyvezető, InfoComplex.

A Jira Software tökéletes az agilis projektek kivitelezéséhez, legyen szó cégfejlesztésről, technológiai fejlesztésről vagy projektek kezeléséről. A szoftver nagy előnye, hogy össze van kötve a Jira Service Managementtel, így a felhasználók az elejétől a végéig tudják követni a projekteket. Használata sokkal átláthatóbb és tervezhetőbb fejlesztési folyamathalmazt eredményez, ráadásul a cég így jobban tudja követni az ITIL ajánlásait is.

3.       Confluence - Minden egy helyen

A vállalat életében a Jira integrálásával megjelentek a különböző agilis módszerek, átalakultak a megbeszélések, amelyhez a Confluence átlátható, jól kezelhető sablonokat kínál. A cég magáévá tette a „start doing, keep doing, stop doing” funkciót is, és a teljes tudásbázis migráció is megtörtént. Emellett ide gyűjtik a projektről készített jegyzeteket is. 

A Confluence másik fontos előnye a minőségirányítási információk megjelenítése, amely nagyon jó alapot szolgáltatott a cég ISO minősítésének megszerzéséhez, hiszen a reklamációk kezelésétől kezdve minden információt a rendszerben tárolnak. A Confluence ráadásul mobil applikáció formájában is elérhető, amely nagyban megkönnyíti az alkalmazottak mindennapjait.

4.       ATLASSIAN Marketplace

Az Atlassian Marketplace egyik leghasznosabb tulajdonsága, hogy az appok új funkciói azonnal elérhetők, így mindig naprakész alkalmazások várják a felhasználókat. Az Atlassian Marketplace használatával megtörtént az Atlas CRM teljeskörű bevezetése. A Recurring Tasks for Jira Cloud app esetében felmerült hiányzó funkciót az Atlassian fejlesztő mindössze 3 héten belül pótolni tudta, így a vállalat ezt is bevezette minden területen.

„Egy olyan közösség az Atlassian, ahol a fejlesztők, így a META-INF is hallgat a vevőire, amit én imádok benne.”- Bóra Áron, ügyvezető, InfoComplex.

A cég ezen felül a Smart Checklist for Jira app globális sablonjait is használja, míg a Tempo Timesheet garantálja a jobb megjelenítést.

5.       Jira Mobile - a terepmunka támogatása

A Jira Mobile az Atlas CRM és a Smart Checklist funkciókkal kiegészülve megkönnyíti a vállalat számára a terepmunka végzését, hiszen bárhol, bármikor elérhető, ráadásul az előzmények integrálásával a gyors navigáció is lehetséges.

6.       Ismétlődő feladatok a Jira Cloud-ban

Az automata ügyviteli funkció kialakításának köszönhetően a minőségirányításhoz és a cégszervezéshez tartozó minden feladat bekerül a rendszerbe az üzleti területnek megfelelően, felelőshöz delegálva. A cég havi, negyedéves és éves feladatainak felvétele automatikusan megtörténik, így emiatt sem kell aggódniuk.

Result

A vállalat teljesen áttért a Jira felhő rendszerének használatára, amely amellett, hogy folyamatosan elérhető, rugalmas licenszekkel is rendelkezik. Az egyik legnagyobb előnye a folyamatosan fejlődő funkcionalitás, amely nem követel különösebb karbantartási munkálatokat. Az InfoComplexnél a cloud integrálása óta kötelező jelleggel bevezették a kétfaktoros hitelesítést. Megbízhatósága ellenére a vállalat ragaszkodik a biztonsági mentés elvégzéséhez a nem várt balesetek, hibák elkerülése végett.

Hogyan tovább?

A vállalat rövid távú célja az Opsgenie rendszer integrációja, amely leveszi a monitoring és ügyeleti támogatás terheit a munkavállalók válláról. Az InfoComplex rengeteg időt, pénzt és energiát fordít az e-mailen keresztül történő, több mint 3500 szenzor összes adatának feldolgozására. A cég esetében különböző rendszereket tartalmazó monitoring halmazról beszélünk, amely mindegyike behúzható lenne az Opsgenie rendszerébe, ráadásul lehetővé tenné az automata ticket nyitást és zárást. A vállalat ügyfélszolgálata telefonon és SMS-ben érhető el, de a rendszer integrálásával ezt L1 és L2 ügyfélszolgálati szintek váltanák fel.

About the client

Az InfoComplex több mint 20 éve kínál rendszergazdai szolgáltatásokat hazai KKV-k számára. A kis startupként induló vállalat 22 fővel működik. A cég indulásakor a három alapító egyetértett abban, hogy a vállalat zökkenőmentes működése érdekében átlátható és strukturált feladatokra van szükség. Ehhez nyújt segítséget a META-INF. A cég három Atlassian terméket is vásárolt a META-INF-től, azóta pedig „Jira nélkül már el sem tudják képzelni az életet”.

About the partner

About the product

Jira Software

A Jira Software az Atlassian saját fejlesztésű feladat- és projektkövető terméke, amely lehetővé teszi a hibakezelést és az agilis projektmenedzsmentet. Alkalmazható agilis és Waterfall modellben is tervezésre, priorizálásra és nyomon követésre.

Jira Service Management
A Jira Service Management az Atlassian szolgáltatáskezelési megoldása minden csapat számára. Segíti az IT és üzleti cspatokat azáltal, hogy minden csapatot képessé tesz minőségi szolgáltatások gyors nyújtására, átláthatóvá teszi a munkát, és felgyorsítja a munkaáramlást a fejlesztői, az IT és az üzleti csapatok között.

Confluence
A Confluence a távoli hozzáférést hatékonyan támogató csoportmunka-felület, ahol találkozik a tudás és a kollaboráció. Úgy tervezték, hogy segítsen a csapatoknak többet elérni együtt azáltal, hogy felületet biztosít a munka egy helyen történő létrehozásához, szervezéséhez és az együttműködéshez gyakorlatilag bárhonnan.

 Forrás: Jira Service Management: Országos IT ügyfélkiszolgálás | Magyar Atlassian Meetup - YouTube

If you want to try out Email This Issue, check it out on the Atlassian Market Place or contact our team for further assistance!

“Úgy Jiráznék Veled!” Országos IT ügyfélkiszolgálás az InfoComplex-nél

Kihívás

A cégnek alapvető fejfájást okozott az ismétlődő feladatok szétválasztása a nagy projektektől. Szerették volna, ha az ügyfelek egy-egy részfolyamat helyett az egész projektet figyelemmel tudják kísérni. Ezenfelül fontos volt számukra a hozzáférés és a felhasználók jogosultságainak szabályozása, hiszen a cég 100 ügyféllel dolgozik nap mint nap, ami hozzávetőlegesen 3500 felhasználót jelent. 

Összegzés

Iparág: IT 

Régió: Közép-Európa 

Elvárások: 

  • Feladatok átlátható és strukturált kezelése
  • Az ismétlődő feladatok szétválasztása a nagy projektektől
  • Projekt-követés
  • Felhasználók jogosultságainak szabályozása

Bevezetett termék(ek):

  • Jira Service Management
  • Jira Software
  • Confluence
  • Jira Mobile

Megoldás

1. Jira Service Management 

A Jira Service Management átfogó megoldást nyújt a fent említett problémák leküzdésére fejlett ügyfélportálja segítségével. A rendszer lehetővé teszi az ügyfél és a szervezet feladatainak rendszerezését, miközben rendezett bejelentés típusokat biztosít. Az ismétlődő, proaktív feladatokat külön projektbe (RTM) gyűjti, finomítja a munkafolyamatokat és növeli az automatizáció mértékét.

2. Agilis projektek a Jira Software használatával

“Ha van egy Jira Software-ed, és van egy kis agilis tudásod, akkor az olyan, mint mikor kalapács van a kezedben és minden szög. Amikor a szoftver a kezedben van, akkor minden agilis projekt.” - Bóra Áron, ügyvezető, InfoComplex.

A Jira Software tökéletes az agilis projektek kivitelezéséhez, legyen szó cégfejlesztésről, technológiai fejlesztésről vagy projektek kezeléséről. A szoftver nagy előnye, hogy össze van kötve a Jira Service Managementtel, így a felhasználók az elejétől a végéig tudják követni a projekteket. Használata sokkal átláthatóbb és tervezhetőbb fejlesztési folyamathalmazt eredményez, ráadásul a cég így jobban tudja követni az ITIL ajánlásait is.

3.       Confluence - Minden egy helyen

A vállalat életében a Jira integrálásával megjelentek a különböző agilis módszerek, átalakultak a megbeszélések, amelyhez a Confluence átlátható, jól kezelhető sablonokat kínál. A cég magáévá tette a „start doing, keep doing, stop doing” funkciót is, és a teljes tudásbázis migráció is megtörtént. Emellett ide gyűjtik a projektről készített jegyzeteket is. 

A Confluence másik fontos előnye a minőségirányítási információk megjelenítése, amely nagyon jó alapot szolgáltatott a cég ISO minősítésének megszerzéséhez, hiszen a reklamációk kezelésétől kezdve minden információt a rendszerben tárolnak. A Confluence ráadásul mobil applikáció formájában is elérhető, amely nagyban megkönnyíti az alkalmazottak mindennapjait.

4.       ATLASSIAN Marketplace

Az Atlassian Marketplace egyik leghasznosabb tulajdonsága, hogy az appok új funkciói azonnal elérhetők, így mindig naprakész alkalmazások várják a felhasználókat. Az Atlassian Marketplace használatával megtörtént az Atlas CRM teljeskörű bevezetése. A Recurring Tasks for Jira Cloud app esetében felmerült hiányzó funkciót az Atlassian fejlesztő mindössze 3 héten belül pótolni tudta, így a vállalat ezt is bevezette minden területen.

„Egy olyan közösség az Atlassian, ahol a fejlesztők, így a META-INF is hallgat a vevőire, amit én imádok benne.”- Bóra Áron, ügyvezető, InfoComplex.

A cég ezen felül a Smart Checklist for Jira app globális sablonjait is használja, míg a Tempo Timesheet garantálja a jobb megjelenítést.

5.       Jira Mobile - a terepmunka támogatása

A Jira Mobile az Atlas CRM és a Smart Checklist funkciókkal kiegészülve megkönnyíti a vállalat számára a terepmunka végzését, hiszen bárhol, bármikor elérhető, ráadásul az előzmények integrálásával a gyors navigáció is lehetséges.

6.       Ismétlődő feladatok a Jira Cloud-ban

Az automata ügyviteli funkció kialakításának köszönhetően a minőségirányításhoz és a cégszervezéshez tartozó minden feladat bekerül a rendszerbe az üzleti területnek megfelelően, felelőshöz delegálva. A cég havi, negyedéves és éves feladatainak felvétele automatikusan megtörténik, így emiatt sem kell aggódniuk.

Eredmény

A vállalat teljesen áttért a Jira felhő rendszerének használatára, amely amellett, hogy folyamatosan elérhető, rugalmas licenszekkel is rendelkezik. Az egyik legnagyobb előnye a folyamatosan fejlődő funkcionalitás, amely nem követel különösebb karbantartási munkálatokat. Az InfoComplexnél a cloud integrálása óta kötelező jelleggel bevezették a kétfaktoros hitelesítést. Megbízhatósága ellenére a vállalat ragaszkodik a biztonsági mentés elvégzéséhez a nem várt balesetek, hibák elkerülése végett.

Hogyan tovább?

A vállalat rövid távú célja az Opsgenie rendszer integrációja, amely leveszi a monitoring és ügyeleti támogatás terheit a munkavállalók válláról. Az InfoComplex rengeteg időt, pénzt és energiát fordít az e-mailen keresztül történő, több mint 3500 szenzor összes adatának feldolgozására. A cég esetében különböző rendszereket tartalmazó monitoring halmazról beszélünk, amely mindegyike behúzható lenne az Opsgenie rendszerébe, ráadásul lehetővé tenné az automata ticket nyitást és zárást. A vállalat ügyfélszolgálata telefonon és SMS-ben érhető el, de a rendszer integrálásával ezt L1 és L2 ügyfélszolgálati szintek váltanák fel.

Az ügyfélről

Az InfoComplex több mint 20 éve kínál rendszergazdai szolgáltatásokat hazai KKV-k számára. A kis startupként induló vállalat 22 fővel működik. A cég indulásakor a három alapító egyetértett abban, hogy a vállalat zökkenőmentes működése érdekében átlátható és strukturált feladatokra van szükség. Ehhez nyújt segítséget a META-INF. A cég három Atlassian terméket is vásárolt a META-INF-től, azóta pedig „Jira nélkül már el sem tudják képzelni az életet”.

A partnerről

A termékről

Jira Software

A Jira Software az Atlassian saját fejlesztésű feladat- és projektkövető terméke, amely lehetővé teszi a hibakezelést és az agilis projektmenedzsmentet. Alkalmazható agilis és Waterfall modellben is tervezésre, priorizálásra és nyomon követésre.

Jira Service Management
A Jira Service Management az Atlassian szolgáltatáskezelési megoldása minden csapat számára. Segíti az IT és üzleti cspatokat azáltal, hogy minden csapatot képessé tesz minőségi szolgáltatások gyors nyújtására, átláthatóvá teszi a munkát, és felgyorsítja a munkaáramlást a fejlesztői, az IT és az üzleti csapatok között.

Confluence
A Confluence a távoli hozzáférést hatékonyan támogató csoportmunka-felület, ahol találkozik a tudás és a kollaboráció. Úgy tervezték, hogy segítsen a csapatoknak többet elérni együtt azáltal, hogy felületet biztosít a munka egy helyen történő létrehozásához, szervezéséhez és az együttműködéshez gyakorlatilag bárhonnan.

 Forrás: Jira Service Management: Országos IT ügyfélkiszolgálás | Magyar Atlassian Meetup - YouTube