Effective project management requires an integrated and comprehensive approach, in which transparency is inevitable: managers can only make informed decisions if they have access to real-time data and information on the performance of individual projects and the use of company resources.Clear reporting and dashboards help managers to quickly review key performance indicators and trends, so they can respond more quickly to changing market conditions, scaling their services without compromising efficiency.
Effective project management must be approached from the perspective of business performance and project stakeholders. A successful project manager is not only focused on the 'contracted' completion of the project, but is committed to creating value in line with corporate objectives. The right project management methodology and tools need to be chosen accordingly, and reports should evaluate the portfolio along these dimensions.
Supporting business strategy and addressing IT challenges with modern project management solutions. In this presentation, we will explore how Auchan has effectively managed the company's increasing number of IT-involved projects, finding ways to manage them more transparently using Jira and Tempo tools.
The presentation will provide a comprehensive view into Atlassian's project management philosophy and help you understand how Atlassian tools can be used to optimize and make processes transparent, increase team efficiency and project effectiveness. We highlight three Atlassian-based strategies to help leaders excel in the project management space.
By utilizing Tempo’s powerful tools, including Structure, Structure. Gantt, Planner, and Custom charts, you’ll stay on top of your deadlines and never miss a crucial date again. Discover how Tempo can help you deliver projects well and achieve success.
Az HR világában az adatok és felelősök nyomon követése kulcsfontosságú. Ez nem csak a vállalat hatékonysága, de az ügyfélélmény szempontjából is meghatározó. Ha egy jelölt állásinterjú után nem kap értesítést, az rossz képet fest a vállalatról, csökkentve ezzel az ügyfélélményt és az érdeklődőkben kialakuló pozitív képet. Emellett a belső elégedettség is sérülhet, hiszen az alkalmazottak bizalmát veszíthetik el, ha nem érzik, hogy az adatok és felelősségek megfelelően kezeltek.A digitalizáció elhanyagolása komoly költségeket vonhat maga után egy vállalat számára. Nem csak a munkafolyamatok lassulnak, de a versenyképesség is csökkenhet, ami hosszú távon súlyosan érintheti a vállalat profitabilitását és hírnevét. Azonban egy jól felépített digitalizációs stratégia lehetővé teszi az adatok hatékonyabb kezelését, a folyamatok optimalizálását és az ügyfélélmény javítását, ami hosszú távon megtérülő befektetésnek bizonyulhat a vállalat számára.
Egy vállalkozás növekedése során kikerülhetetlen probléma a működés megfelelő biztosítása, ami a 21. században egy bizonyos méret felett kivitelezhetetlen IT megoldás nélkül. Erre minden vállalkozásnak megoldást kell találni, no de mi legyen ez? Saját fejlesztési tapasztalaton keresztül mutatja, be, hogy milyen kihívásokkal szembesültek a vállalatnál és arra milyen megoldást jelentett a Jira Service Management. De miért a Jira? Milyen befektetést és milyen megtérülést jelentett ez? – az ötlettől a végrehajtásig, és azon túl.
Az Atlassian egyik szlogenje, az "Atlassian unleashes the potential of every team" tökéletesen tükrözi a cég elkötelezettségét a hatékonyabb csapatmunka iránt.
Az Atlassian eszközök jóideje már nem csak a szoftverfejlesztő csapatok, az IT support, illetve a klasszikus ügyfélszolgálatok munkavégzését támogatják, hanem az üzleti csapatok (HR, Facilities, Finance, Legal, Marketing, Operations, Sales, stb.) munkafolyamatait is.
Az Atlassian platform rugalmassága révén egyaránt segíti a kis és nagy csapatokat céljaik hatékonyabb elérésében, valamint akár egyszerű, akár összetett folyamataik kialakításában.
Lássuk, mik a lehetőségeink, ha nem az a cél, hogy egyedi és kompex megoldásokat implementáljunk, hanem szeretnénk minnél előbb profitálni bevált jógyakorlatok gyors bevezetésével.
Egy jól felépített emailcsatorna a HR folyamatokban is javíthatja a csapatok hatékonyságát, főleg, ha az emailezéshez nem kell elhagyniuk a folyamatokat követő alaprendszert (Atlassian Jira). Az integrált megoldással a csapatok által kiszolgált ügyfelek, munkatársak vagy külső személyek, új jelöltek számára is egy kényelmes, biztonságos felületet nyújthatunk, amivel a cégünkről kialakított minőségképet is erősíthetjük.