Complaint handling

2024.03.21. 14:30 -15:50
Budapest, Up rendezvénytér

What will this section be about?

Customer satisfaction from complaints? Logistics and retail solutions with Atlassian methodology
Logistics and retail is not just about moving and distributing packages - the rise of digital solutions is transforming these industries and opening a new, more efficient chapter. Through data-driven decision making, companies can manage the supply chain more efficiently, optimise inventory and improve delivery times, significantly increasing customer satisfaction.

Program

Introduction

Introduction

5 min.

How can your complaining customer become your best advisor?

Methodological Presentation

15 min.

Which service provider wants a complaining customer? For many, negative feedback is a pain in the ass: an unpleasant situation that takes time and a lot of mental energy. What can the service provider do to prevent complaints? If it does happen, how can it be turned into a positive customer experience?

Tools aligned with objectives to support IT strategy.

Customer Story

15 min.

The company has a very specific IT strategy, in which system management is outsourced and software development is done with internal resources (usually the other way around). It is important for them to use the most appropriate tool for each business need, even with in-house development. The implementation of Jira Software and Jira Service Management has brought many benefits, such as data-driven decision making and data protection. Going forward, they plan to tighten integrations and implement customer-centric ticketing, as the IT project has been very efficient with a good ROI, both in time and cost.

Complaint Management Labyrinth: a guide to success in the Atlassian Ecosystem

Solution by META-INF

15 min.

Let's meet at the intersection of technology, brand, data and team dynamics to see how customer dissatisfaction can be turned into strategic advantage. During my presentation, I'll cover five critical aspects of what to think about when it comes to your own company's complaints management.

Streamlining IT Request Management: Unifying Distributed Teams

Atlassian Marketplace vendor presentation

10 min.

In today's interconnected world, managing IT service requests efficiently is paramount for organizational success. Join our session to discover innovative strategies for streamlining request management across distributed teams. We’ll delve into the challenges faced by organizations with distributed teams and present practical solutions to optimize request management processes with Jira Service Management and Appfire’s ITSM solution.

Korábbi META-INF Atlassian Day-ről mondták

Az Atlassian Day egy olyan konferencia, ahova megérkezve az is felvillanyozódik aki esetleg bal lábbal kelt fel aznap. A META-INF csapatán érezhető a lelkesedés, hogy ők is alig várták a kezdetét, a jelenlévők egyforma szeretettel vannak az Atlassian termékek iránt, és őszinte kíváncsisággal fordulnak egymáshoz, valamint szívesen osztják meg tapasztalataikat, vagy éppen frappáns megoldásaikat. Hasznos workshopok, játékos networking, érdekes és  interaktív előadások mind része ennek a két napnak, és a meghívott add-on gyártók képviselői is örömmel és szakértelemmel válaszolnak a kérdésekre. Na és persze az esti program is tökéletes arra, hogy még jobb hangulatban zárjuk a napot!

Bakó Szabolcs
Hydro Extrusion Hungary Kft

Szerencsére sikerült az utóbbi pár évben ott lenni a legjobb Atlassian konferenciákon, így már egész szép gyűjtemény van a belépőkből. :) Az Atlassian Day egy világszínvonalú esemény: külföldi és magyar vendorok, rengeteg sorstárs, akik Atlassian termékeket használnak, óriási tapasztalat. A tavalyi eseményre elsősorban azért mentünk, hogy a két témában okosodjunk: Test planek, illetve DataCenter Zero downtime upgrade, de a legnagyobb újdonság az It's Magic volt, végre a közönség is átélhette, hogyan is tud varázsolni egy Atlassian fejlesztő. :)

Nagy Géza
National Instruments Hungary Kft.

2018-ban vettem részt először az Atlassian Day-en. Rögtön a csúcson kezdtem, hiszen a szervezők felkértek előadónak... Mindamellett, hogy nagyon megtisztelve éreztem magam, kifejezetten élveztem az előadói szerepet és azt, hogy megoszthattam a közönséggel az Atlassian termékekkel kapcsolatos vállalati tapasztalatainkat, sikereinket. :) Alapvetően ez a tapasztalatcsere/ tudásmegosztás volt a jellemző a két napra. Hiszen a sok érdekes előadás mellett nagyon sok mindenkivel volt lehetőségem beszélgetni, networkölni Atlassian termékekről, bevezetésről, gyakorlatról, Atlassian jövőről. A kollégáim is mind megtalálták azokat a témákat, amelyek érdekelték őket, akár a különböző add-onok tekintetében, vagy tesztmenedzsment témában vagy az újdonságnak számító Data Centerben. Nem kérdés, hogy idén is ott leszünk! :)

Bach Krisztina
Aegon Magyarország Biztosító Zrt.

Számomra az év kihagyhatatlan eseménye az Atlassian Day: világszínvonalú előadók és vendorok a META-INF szervezésében! Vidám és közvetlen környezet, lenyűgöző ellátás, full profizmus minden szinten. :) Jira, Confluence és izlandi lányok rajongóiknak kötelező! Én ott leszek, gyere Te is! :)

Kovács Zoltán
Raiffeisen Bank Zrt.

Egyszerre több projektben dolgozunk bonyolult hálózatokban, közben a változásra való reagálási képességünk kritikus. Ez a környezet átláthatóságot és nagyfokú együttműködést igényel, melyhez az Atlassian kiváló hátteret nyújt. Az Atlassian Day-en a legjobb szakemberek élvezetes előadásai mellett azt is láthatjuk, hogy ezen termékekkel hogyan lehet akár órák alatt rendkívül hatékony megoldásokat összeállítani - mindezt kezdők számára is érthető és megismételhető módon. It's Magic.

Barna Rezső
IT tanácsadó, Agile/ Scrum specialista

Comment about the previous META-INF Atlassian Day

Why would you recommend this event to others?

"These events have a very good vibe. In addition to the professional organization, the relaxed, informal atmosphere provides many opportunities not only for professional development, but also for building relationships. It is a great experience to be in an engaged Atlassian community, where one of the main goals for everyone is development. I came here to recharge myself! 😉"

Which three words would you use to describe our event?

"Professional, tendentious and cheerful"

Áron Bóra
Infocomplex,
CEO

Why would you recommend this event to others?

"So far, I have participated in six META-INF Atlassian Days and each one is memorable for some reason. I learned a lot from the countless speakers who are up-to-date on agile trends and changes affecting the Atlassian ecosystem.

But at least as important are the guests from thousands of different areas, from whom I could also hear very useful experiences, even during a conversation between two cookies at a buffet table."

Which three words would you use to describe our event?

"Mood, Knowledge, Memory"

Dávid Matula
Hydro,
Application Product Owner

Why would you recommend this event to others?

"Every year at the META-INF Atlassian Day, I get important ideas for the further development of our own system. Getting to know other user's solutions and getting to know the trends and directions appearing in the world of Atlassian, as well as showing the news of important addon vendors through small product demos, helps in this.
In addition, the atmosphere is excellent, professional and personal relationships are always built here - see you next time!"

Which three words would you use to describe our event?

"Familial, Hungarian, Informal"

Gergely Fehér
Graphisoft, Director, SwS Operations and Delivery

Why would you recommend this event to others?

"META-INF Atlassian Day is the unmissable event of the year for me: world-class performers and vendors! A cheerful and direct environment, it provides an excellent opportunity for professional development as well as for building relationships."

Which three words would you use to describe our event?

"Professionalism, Commom, International"

Raiffeisen Bank Zrt.
Zoltán Kovács

Got any questions?
Contact us!