Reklamációkezelés

2024.03.21. 14:30 - 15:50
Budapest Up rendezvénytér

Miről fog szólni ez a szekció?

Panaszokból ügyfélelégedettség? Ma már nem lehet szótlanul hagyni a reklamáló ügyfeleket, ugyanis az internet által mindenki egy megafont kap a kezébe.

Ebben a szekcióban nem csak azt vizsgáljuk meg, hogyan lehet transzparensen, időben kezelni az elégedetlen ügyfelet, megmutatjuk azt is, hogyan lehet stratégiai előnyt kovácsolni egy ügyfélpanaszból.

Töltsd le a szekciónkhoz készült Solution Briefet!

a book with the title: reklamációkezelés

Programok

Bevezetés

Bevezetés

5 perc

Hogyan lesz a reklamáló ügyfeled a legjobb tanácsadód?

Módszertani előadás

15 perc

Melyik szolgáltató vágyik a panaszkodó, reklamáló ügyfélre? A negatív visszajelzés sokaknak csak púp a hátára: egy kellemetlen szituáció, ami időt rabol, sőt rengeteg mentális energiát is igényel. Mit tehet a szolgáltató a reklamáció megelőzése érdekében? Ha mégis bekövetkezik, hogyan lehet pozitív ügyfélélménnyé átfordítani?

Céloknak megfelelő eszközök az IT stratégia támogatására

Esettanulmány

15 perc

A cég rendkívül egyedi IT-stratégiával rendelkezik, melyben a rendszergazdálkodást kiszervezik, a szoftverfejlesztést belső erőforrásokkal végzik. (Általában ez fordítva van) Fontos számukra, hogy minden üzleti igényre a legmegfelelőbb eszközt alkalmazzák, akár saját fejlesztéssel is. A Jira Software és a Jira Service Management bevezetése számos előnnyel járt, például az adatalapú döntéshozatal és az adatvédelem terén. A továbbiakban az integrációk szorosabbá tételét és az ügyfélközpontú ticketfelvétel bevezetését tervezik, mivel az IT-projekt nagyon jó ROI-val, időben és költségben is hatékonyan zárult.

Panaszkezelés Labirintusában: Útmutató a sikerhez az Atlassian Ökoszisztémában

META-INF megoldás

15 perc

Találkozzunk a technológia, a márka, az adatok és a csapatdinamika kereszteződésénél, és nézzük meg, hogy hogyan lehet az ügyfél elégedetlenségét stratégiai előnnyé fordítani. Az előadásom során öt kritikus fontosságú aspektust fogok bemutatni, hogy mit érdemes átgondolni a saját cégetek reklamációkezelésével kapcsolatban.

Az IT-kérelmek kezelésének egyszerűsítése: Elosztott csapatok egyesítése

Atlassian Marketplace vendor előadás

10 perc

A mai kapcsolatokra épülő világban az informatikai szolgáltatási kérelmek hatékony kezelése kiemelkedő fontosságú a szervezeti siker szempontjából. Gyere el előadásunkra hogy innovatív stratégiákat fedezhess fel a kérések kezelésének egyszerűsítésére, elosztott csapatokban. Beleássuk magunkat az elosztott csapatokkal rendelkező szervezetek előtt álló kihívásokban, és gyakorlati megoldásokat mutatunk be a kéréskezelési folyamatok optimalizálására a Jira Service Management és az Appfire ITSM megoldásával.

Korábbi META-INF Atlassian Day-ről mondták

Az Atlassian Day egy olyan konferencia, ahova megérkezve az is felvillanyozódik aki esetleg bal lábbal kelt fel aznap. A META-INF csapatán érezhető a lelkesedés, hogy ők is alig várták a kezdetét, a jelenlévők egyforma szeretettel vannak az Atlassian termékek iránt, és őszinte kíváncsisággal fordulnak egymáshoz, valamint szívesen osztják meg tapasztalataikat, vagy éppen frappáns megoldásaikat. Hasznos workshopok, játékos networking, érdekes és  interaktív előadások mind része ennek a két napnak, és a meghívott add-on gyártók képviselői is örömmel és szakértelemmel válaszolnak a kérdésekre. Na és persze az esti program is tökéletes arra, hogy még jobb hangulatban zárjuk a napot!

Bakó Szabolcs
Hydro Extrusion Hungary Kft

Szerencsére sikerült az utóbbi pár évben ott lenni a legjobb Atlassian konferenciákon, így már egész szép gyűjtemény van a belépőkből. :) Az Atlassian Day egy világszínvonalú esemény: külföldi és magyar vendorok, rengeteg sorstárs, akik Atlassian termékeket használnak, óriási tapasztalat. A tavalyi eseményre elsősorban azért mentünk, hogy a két témában okosodjunk: Test planek, illetve DataCenter Zero downtime upgrade, de a legnagyobb újdonság az It's Magic volt, végre a közönség is átélhette, hogyan is tud varázsolni egy Atlassian fejlesztő. :)

Nagy Géza
National Instruments Hungary Kft.

2018-ban vettem részt először az Atlassian Day-en. Rögtön a csúcson kezdtem, hiszen a szervezők felkértek előadónak... Mindamellett, hogy nagyon megtisztelve éreztem magam, kifejezetten élveztem az előadói szerepet és azt, hogy megoszthattam a közönséggel az Atlassian termékekkel kapcsolatos vállalati tapasztalatainkat, sikereinket. :) Alapvetően ez a tapasztalatcsere/ tudásmegosztás volt a jellemző a két napra. Hiszen a sok érdekes előadás mellett nagyon sok mindenkivel volt lehetőségem beszélgetni, networkölni Atlassian termékekről, bevezetésről, gyakorlatról, Atlassian jövőről. A kollégáim is mind megtalálták azokat a témákat, amelyek érdekelték őket, akár a különböző add-onok tekintetében, vagy tesztmenedzsment témában vagy az újdonságnak számító Data Centerben. Nem kérdés, hogy idén is ott leszünk! :)

Bach Krisztina
Aegon Magyarország Biztosító Zrt.

Számomra az év kihagyhatatlan eseménye az Atlassian Day: világszínvonalú előadók és vendorok a META-INF szervezésében! Vidám és közvetlen környezet, lenyűgöző ellátás, full profizmus minden szinten. :) Jira, Confluence és izlandi lányok rajongóiknak kötelező! Én ott leszek, gyere Te is! :)

Kovács Zoltán
Raiffeisen Bank Zrt.

Egyszerre több projektben dolgozunk bonyolult hálózatokban, közben a változásra való reagálási képességünk kritikus. Ez a környezet átláthatóságot és nagyfokú együttműködést igényel, melyhez az Atlassian kiváló hátteret nyújt. Az Atlassian Day-en a legjobb szakemberek élvezetes előadásai mellett azt is láthatjuk, hogy ezen termékekkel hogyan lehet akár órák alatt rendkívül hatékony megoldásokat összeállítani - mindezt kezdők számára is érthető és megismételhető módon. It's Magic.

Barna Rezső
IT tanácsadó, Agile/ Scrum specialista

Korábbi META-INF Atlassian Day-ről mondták

Miért ajánlanád másoknak ezt az eseményt?

"Atom jó hangulata van ezeknek a rendezvényeknek. A profi szervezés mellett a laza, kötetlen hangulat nemcsak a szakmai fejlődésre, hanem a kapcsolatépítésre is nagyon sok lehetőséget biztosít. Nagyon nagy élmény elkötelezett Atlassian közösségben lenni, ahol az egyik fő cél mindenkinek a fejlődés. Feltöltődni járok ide. 😉"

Milyen szavakkal jellemeznéd az eseményt?

"Profi, céltudatos és vidám."

Bóra Áron
Infocomplex,
ügyvezető

Miért ajánlanád másoknak ezt az eseményt?

"Eddig hat META-INF Atlassian Day-en vettem részt és mindegyik emlékezetes valamiért. Rengeteget tanultam a számtalan előadótól, akik naprakészek az agilis trendekből és az Atlassian ökoszisztémát érintő változásokból. De legalább ilyen fontos az ezernyi különböző területről érkező vendég, akiktől szintén nagyon hasznos tapasztalatokat hallhattam, akár egy büféasztal mellett, két süti között folytatott beszélgetés alkalmával is."

 Milyen szavakkal jellemeznéd az eseményt?

"Hangulat, Tudás, Emlék"

Matula Dávid
Hydro,
Application Product Owner

Miért ajánlanád másoknak ezt az eseményt?

"A META-INF Atlassian Day-en évről-évre fontos ötleteket kapok a saját rendszerünk továbbfejlesztéséhez. Ebben segít mások megoldásainak megismerése és az Atlassian világában megjelenő trendek, irányok megismerésen, valamint fontos addon vendorok újdonságainak felvillantása is kis termékdemókon keresztül. Emellett kiváló a hangulata, szakmai és személyes kapcsolatok is épülnek itt mindig – találkozzunk veled is legközelebb!"

Milyen szavakkal jellemeznéd az eseményt?

"Családias, magyar, közvetlen"

Fehér Gergely
Graphisoft, Director, SwS Operations and Delivery

Miért ajánlanád másoknak ezt az eseményt?

"Számomra az év kihagyhatatlan eseménye a META-INF Atlassian Day: világszínvonalú előadók és vendorok! Vidám és közvetlen környezet, kitűnő lehetőséget nyújt a szakmai fejlődés mellett a kapcsolatépítésre is."

Milyen szavakkal jellemeznéd az eseményt?

Pro"Profizmus, Közvetlen, Nemzetközi"

Kovács Zoltán
Raiffeisen Bank Zrt.

Kérdése van?
Jelezze felénk az űrlap kitöltésével!