Bevezetés
Bevezetés
5 perc
Kecskés D. Eszter
Digital Collaboration Consultant - META-INF Kft
Mérnök informatikus végzettség marketing és eseményes múlttal párosítva. A küldetésem az a META-INF-nél, hogy az ügyfeleink számára segítsek a megfelelő digitalizációs megoldást kiválasztani az Atlassian eszköztárából. Az IT-n túl, a szabadidőmben szeretek festeni és cicákkal időt tölteni. Beszélgessünk, és találjuk meg együtt a technológia és az ügyfélközpontú megoldások találkozását!
Hogyan lesz a reklamáló ügyfeled a legjobb tanácsadód?
Módszertani előadás
15 perc
Melyik szolgáltató vágyik a panaszkodó, reklamáló ügyfélre? A negatív visszajelzés sokaknak csak púp a hátára: egy kellemetlen szituáció, ami időt rabol, sőt rengeteg mentális energiát is igényel. Mit tehet a szolgáltató a reklamáció megelőzése érdekében? Ha mégis bekövetkezik, hogyan lehet pozitív ügyfélélménnyé átfordítani?
Nagy Zoltán
Szolgáltatásmenedzsment specialista - ExperienceIT Group
Szolgáltatás az egész világ. Az elmúlt években a startupoktól a globális vállalatokig számtalan cég vált sikeresebbé a szolgáltatói transzformációval. A termék helyett az ügyfélélményre és az ügyfélnek nyújtott értékre fókuszáló üzleti- és működési modellek kialakításában segítem ügyfeleimet, hogy megőrizzék vagy növeljék cégük versenyképességét.
Céloknak megfelelő eszközök az IT stratégia támogatására
Esettanulmány
15 perc
A cég rendkívül egyedi IT-stratégiával rendelkezik, melyben a rendszergazdálkodást kiszervezik, a szoftverfejlesztést belső erőforrásokkal végzik. (Általában ez fordítva van) Fontos számukra, hogy minden üzleti igényre a legmegfelelőbb eszközt alkalmazzák, akár saját fejlesztéssel is. A Jira Software és a Jira Service Management bevezetése számos előnnyel járt, például az adatalapú döntéshozatal és az adatvédelem terén. A továbbiakban az integrációk szorosabbá tételét és az ügyfélközpontú ticketfelvétel bevezetését tervezik, mivel az IT-projekt nagyon jó ROI-val, időben és költségben is hatékonyan zárult.
Maleskovits Dávid
Chief Technology Officer - Daniella
A Daniella Kft. CTO-ja, aki egy olyan egyedülálló IT stratégiát dolgozott ki a vállalatnál, amely a hatékony és rugalmas házon belüli szoftverfejlesztést kombinálja az aktuális üzleti igényeknek leginkább megfelelő célszoftverek alkalmazásával.
Panaszkezelés Labirintusában: Útmutató a sikerhez az Atlassian Ökoszisztémában
META-INF megoldás
15 perc
Találkozzunk a technológia, a márka, az adatok és a csapatdinamika kereszteződésénél, és nézzük meg, hogy hogyan lehet az ügyfél elégedetlenségét stratégiai előnnyé fordítani. Az előadásom során öt kritikus fontosságú aspektust fogok bemutatni, hogy mit érdemes átgondolni a saját cégetek reklamációkezelésével kapcsolatban.
Kecskés D. Eszter
Digital Collaboration Consultant - META-INF Kft
Mérnök informatikus végzettség marketing és eseményes múlttal párosítva. A küldetésem az a META-INF-nél, hogy az ügyfeleink számára segítsek a megfelelő digitalizációs megoldást kiválasztani az Atlassian eszköztárából. Az IT-n túl, a szabadidőmben szeretek festeni és cicákkal időt tölteni. Beszélgessünk, és találjuk meg együtt a technológia és az ügyfélközpontú megoldások találkozását!
Az IT-kérelmek kezelésének egyszerűsítése: Elosztott csapatok egyesítése
Atlassian Marketplace vendor előadás
10 perc
A mai kapcsolatokra épülő világban az informatikai szolgáltatási kérelmek hatékony kezelése kiemelkedő fontosságú a szervezeti siker szempontjából. Gyere el előadásunkra hogy innovatív stratégiákat fedezhess fel a kérések kezelésének egyszerűsítésére, elosztott csapatokban. Beleássuk magunkat az elosztott csapatokkal rendelkező szervezetek előtt álló kihívásokban, és gyakorlati megoldásokat mutatunk be a kéréskezelési folyamatok optimalizálására a Jira Service Management és az Appfire ITSM megoldásával.
Faith Nyamande és Iryna Ihnatiuk
Faith Nyamande - Senior Product Marketing Manager, Appfire
Iryna Ihnatiuk - Product Manager, Appfire
Faith Nyamande az Appfire vezető termékmarketing menedzsere, szakterülete az IT Service Management (ITSM). Az Atlassian ökoszisztéma és az Appfire ITSM megoldásának széleskörű ismeretével támogatja a szervezeteket a legjobb megoldások megtalálásában, melyekkel hatékonyabbá lehet tenni a csapatok munkafolyamatait.
https://www.linkedin.com/in/faith-nyamande/
Iryna Ihnatiuk az Appfire termékmenedzsere, aki elsősorban olyan ITSM alkalmazásokra szakosodott, amelyek javítják az ügyfelek támogatását és elégedettségét. 2020 óta, amióta csatlakozott az Atlassian ökoszisztémához, szenvedélye a felhasználó-központú megoldások létrehozása, amelyek változást hoznak és megkönnyítik a Jira Service Manager felhasználók mindennapjait.
https://www.linkedin.com/in/iryna-ihnatiuk/