This post was last updated more than 1 year ago. Some content may be out of date.
Atlassian bevezetés előtt több nehézségbe is lehet ütközni. Az egyik az, hogy nem tudni, hogy mégis ki fogja a Te projektedet kezelni. Nagyon fontosnak találjuk, hogy mielőtt megkeresnétek minket, már legyen egy összképetek arról, hogy kikkel fogtok együtt dolgozni. Ebből az okból elindítottuk az Atlassian tanácsadóinkkal interjúsorozatunkat.
Medvey Tamás nem csupán Atlassian tanácsadással foglalkozik, hanem az eseményeink szervezésében is részt vesz. Az előző META-INF Atlassian Day és számos Magyar Atlassian Meetup főszervezője, aki szabadidejében szeret barátokkal találkozni, családját meglátogatni Makón.
Attilától [Gáspár Attila, META-INF társügyvezető - A szerk.] :) Korábban is dolgoztunk együtt, még nem META-INF-es színekben, és egy belső tudásbázis kialakításán munkálkodtunk. Akkor dobta be a Confluence-t ötletként.
Egy videókonferenciával foglalkozó cégnél kezdtem gyakornokként, utána az állami szférába kerültem. Itt leginkább különböző EU-s pályázatokkal, honlapokkal és rendezvényekkel foglalkoztam. Attilát, mint említettem, ismertem korábbról, és ő hívott tanácsadónak a META-INF-hez. Mintha olvastunk volna egymás gondolataiban, mert pont ekkor szerettem volna megkeresni őt ezzel kapcsolatban. Megcsináltam a próbafeladatot, és itt vagyunk. :)
A Confluence kollaborációs lehetőségei a kedvenceim. Sok időt lehet ezzel spórolni!
Az ügyfelek változatos problémákkal keresnek meg bennünket. Nagyon izgalmas látni, ahogy megtaláljuk együtt a megoldásokat.
A legizgalmasabb pillanatom az volt, amikor életem első ajánlatát küldtem ki Atlassian tanácsadóként.
Az, hogy tegezhetem-e!
Komolyabbra fordítva a szót, megkérem az ügyfelet, hogy foglalja össze, hogy melyek a legfájóbb pontok a jelenlegi rendszerben. Utána elkezdünk gondolkozni, hogy mik azok a Conluence, Jira megoldások, amelyekkel gyorsan lehet sikereket elérni. Így az ügyfelek láthatják, hogy halad a munka, és utána van időnk a komolyabb problémákra időt szánni, hogy felelős döntéseket hozzunk.
Az alaposság elengedhetetlen. Egyrészt néha éles rendszerben dolgozunk, így hibalehetőség nincs. Fontos, hogy átlássuk, hogy egy-egy konfiguráció változtatása, milyen hatással lesz az egészre. Másrészt az ügyfelektől is a megfelelő kérdéseket meg kell tudni kérdezni, és több szempontból végigjárni az adott problémát. Az összes lehetséges felhasználó szempontjából végig kell gondolni a megoldást, ez alaposságot igényel szintén.
Óvodában kocka volt a jelem. ;)
Ez a bejegyzés több mint 1 éve frissült utoljára, a tartalom bizonyos elemei elavultak lehetnek.
Atlassian bevezetés előtt több nehézségbe is lehet ütközni. Az egyik az, hogy nem tudni, hogy mégis ki fogja a Te projektedet kezelni. Nagyon fontosnak találjuk, hogy mielőtt megkeresnétek minket, már legyen egy összképetek arról, hogy kikkel fogtok együtt dolgozni. Ebből az okból elindítottuk az Atlassian tanácsadóinkkal interjúsorozatunkat.
Medvey Tamás nem csupán Atlassian tanácsadással foglalkozik, hanem az eseményeink szervezésében is részt vesz. Az előző META-INF Atlassian Day és számos Magyar Atlassian Meetup főszervezője, aki szabadidejében szeret barátokkal találkozni, családját meglátogatni Makón.
Attilától [Gáspár Attila, META-INF társügyvezető - A szerk.] :) Korábban is dolgoztunk együtt, még nem META-INF-es színekben, és egy belső tudásbázis kialakításán munkálkodtunk. Akkor dobta be a Confluence-t ötletként.
Egy videókonferenciával foglalkozó cégnél kezdtem gyakornokként, utána az állami szférába kerültem. Itt leginkább különböző EU-s pályázatokkal, honlapokkal és rendezvényekkel foglalkoztam. Attilát, mint említettem, ismertem korábbról, és ő hívott tanácsadónak a META-INF-hez. Mintha olvastunk volna egymás gondolataiban, mert pont ekkor szerettem volna megkeresni őt ezzel kapcsolatban. Megcsináltam a próbafeladatot, és itt vagyunk. :)
A Confluence kollaborációs lehetőségei a kedvenceim. Sok időt lehet ezzel spórolni!
Az ügyfelek változatos problémákkal keresnek meg bennünket. Nagyon izgalmas látni, ahogy megtaláljuk együtt a megoldásokat.
A legizgalmasabb pillanatom az volt, amikor életem első ajánlatát küldtem ki Atlassian tanácsadóként.
Az, hogy tegezhetem-e!
Komolyabbra fordítva a szót, megkérem az ügyfelet, hogy foglalja össze, hogy melyek a legfájóbb pontok a jelenlegi rendszerben. Utána elkezdünk gondolkozni, hogy mik azok a Conluence, Jira megoldások, amelyekkel gyorsan lehet sikereket elérni. Így az ügyfelek láthatják, hogy halad a munka, és utána van időnk a komolyabb problémákra időt szánni, hogy felelős döntéseket hozzunk.
Az alaposság elengedhetetlen. Egyrészt néha éles rendszerben dolgozunk, így hibalehetőség nincs. Fontos, hogy átlássuk, hogy egy-egy konfiguráció változtatása, milyen hatással lesz az egészre. Másrészt az ügyfelektől is a megfelelő kérdéseket meg kell tudni kérdezni, és több szempontból végigjárni az adott problémát. Az összes lehetséges felhasználó szempontjából végig kell gondolni a megoldást, ez alaposságot igényel szintén.
Óvodában kocka volt a jelem. ;)