Vállalati szolgáltatás-menedzsment

Kiválóság az üzleti szolgáltatások nyújtásában

Növelje üzleti csapatainak szolgáltatási minőségét  

Bevezetné az ESM-et cégénél, de nem tudja, hogyan fogjon hozzá? Segítünk!

Ne keressen tovább! Korszerű, költséghatékony vállalati szolgáltatásmenedzsment megoldásokat kínálunk Önnek, amelyek együtt skálázódnak a vállalatával. A META-INF szakértői élen járnak a Jira Service Management integrációjában, és egy bizonyított módszertannal segítenek Önnek, hogy megfeleljen az üzleti szolgáltatási kihívásoknak.

A szolgáltató csapatok kihívásai

A több üzleti szolgáltató csapattal és nagy belső ügyfélkörrel rendelkező szervezetek általában sok manuális, munkaigényes folyamattal küszködnek. Az alkalmazottak felvételétől kezdve a bérszámfejtésen és költségelszámoláson át a beszerzési kérelmekig a hagyományos szolgáltatási folyamatok lassúak, körülményesek és hibákkal teliek. 

A szolgáltatásnyújtás ésszerűsítése az ESM segítségével

A vállalati szolgáltatásmenedzsment (Enterprise Service Management, ESM) egy olyan rendszer, amely az üzleti folyamatok javítására szolgál azáltal, hogy az IT szolgáltatásmenedzsment elveit a szervezet tágabb kontextusában alkalmazza. Az ESM abban különbözik az IT szolgáltatásmenedzsmenttől (ITSM), hogy a bevált szolgáltatásmenedzsment gyakorlatokat az IT-n túl a vállalat más részlegeire, például a HR-re, a pénzügyre, a beszerzésre és az ügyfélszolgálatra is kiterjeszti.

Jira Service Management

A Jira Service Management (JSM) az Atlassian vállalati szolgáltatásmenedzsment eszköze az üzleti csapatok számára. Az olyan belső csapatok, mint a HR, a marketing vagy a létesítménygazdálkodás sokféle szolgáltatást nyújthatnak a JSM segítségével, mint például az alkalmazottak felvétele, a weboldal-kérések megválaszolása vagy a műszaki karbantartás.

Szabadság a rugalmas csapatoknak

A Jira Service Management a lehető legnagyobb szabadságot biztosítja az üzleti csapatoknak. Képessé teszi őket arra, hogy rövid idő alatt kiváló minőségű szolgáltatást nyújtsanak, a munkájukat átláthatóvá varázsolja, és felgyorsítja a kérelmezők és az üzleti csapatok közötti információáramlást.

Mélyreható szolgáltatásmenedzsment

A JSM mély és átfogó szolgáltatáskezelési gyakorlata lefedi a szolgáltatáskérelmek, incidensek, problémák, változások, a tudás-transzfer és az eszközök menedzsmentjét egyaránt.

META-INF ESM szolgáltatások

Átfogó szolgáltatáscsomagot kínálunk vállalatának a sikeres Jira Service Management projektek megvalósításához, mint például:

ESM-tanácsadás

Segítünk megtervezni, kifejleszteni, bevezetni, és optimalizálni cége ESM-megoldását a legjobb gyakorlatok és módszertanok alkalmazásával.

JSM képzés

Az ESM-megoldás hatékony használatához és kezeléséhez szükséges készségekkel és tudással látjuk el Önt és csapatát.

A META-INF ESM-megoldásának előnyei

Nagyobb hatékonyság

Megnövelt üzleti hatékonyság és alacsonyabb működési költségek a manuális feladatok, a redundáns munkavégzés és az emberi hibák kiküszöbölésével.

Elégedettebb ügyfelek

Nagyobb ügyfél-elégedettség és -hűség a gyorsabb, színvonalasabb és következetesebb szolgáltatásnyújtás által.

Jobb együttműködés

Fokozott együttműködés és integráció az osztályok között a silók lebontásával és a kommunikáció megkönnyítésével.

Üzleti agilitás

Nagyobb agilitás és innováció a folyamatos fejlesztés és a változó üzleti igényekhez való alkalmazkodás lehetővé tételével.

Nagy szakértelem

Tapasztalt, tanúsított tanácsadókból álló csapat, akik az ESM és a kapcsolódó gyakorlatok terén mélyreható szakértelemmel rendelkeznek.

Nagyfokú rugalmasság

Rugalmas és testre szabott megközelítés, amely megfelel az Ön egyedi igényeinek és céljainak.

Határidőn és költségkereten belüli teljesítés

Minőségi eredmények biztosítása a költségvetés és az időkorlátok betartásával.

Megbízható technikai támogatás

Folyamatos támogatás az ESM megoldás zavartalan működésének biztosítása érdekében.

Miért a META-INF ESM megoldása?

Atlassian Platinum Solution Partner Enterprise minősítésünk garantálja, hogy kiemelkedő minőségű tanácsadási, értékesítési és műszaki szolgáltatásokat nyújtunk minden Atlassian-ügyfélnek a világ bármely pontján, vállalatmérettől és iparágtól függetlenül.

Platinum Marketplace Partnerként megfelelünk az Atlassian legmagasabb követelményeinek az Atlassian Cloud, az Atlassian Data Center, a Security at Atlassian és az Atlassian Marketplace programok terén is.

Használja ki több mint 8 tanúsított Atlassian-, felhő-, ITSM- és ITIL-tanácsadónk szakértelmét! Szakértő csapatunk személyre szabott tanácsadást, zökkenőmentes implementálást, konfigurálást és felhőmigrációt biztosít vállalatának.

Az ITSM Specialized Partnerek olyan szolgáltatásmenedzsment szakértők, akik mély ismeretekkel rendelkeznek az IT- és szolgáltatásnyújtási folyamatok terén, valamint az ITIL módszertanban és az Atlassian termékek vállalati ügyfelek számára történő bevezetésében.

Akik minket választottak

Rólunk mondták

Nekünk számít, hogy Ön mit gondol. Ossza meg véleményét velünk!

Commsignia
Atlassian migráció a felhőbe

Az alapos tervezés és az elhivatott munka eredményeként a migrációs projekt végig zökkenőmentesen haladt, az új rendszerünk időben elindult és hibátlanul működik. Ebben jelentős szerepet játszott a csapat szakértelme és tapasztalata, amely nagy segítségünkre volt a közös munkában. Az előre nem látható problémákra mindig igyekeztek gyors és elfogadható megoldást találni.

Szabó Róbert
IT System Administrator
Skálázható ügyféltámogatás képzés

Teljesen kezdőként csöppentem bele a képzésbe, és Károly teljesen érthetően adta át az anyagot! Olyan közeget teremtett, ahol tényleg úgy éreztem, hogy "nincsen buta kérdés". :)

Skálázható ügyféltámogatás képzés résztvevő
Agilis projektmenedzsment

Nem ez volt az első, amin részt vettem, és biztos vagyok benne, hogy nem is az utolsó. Szakmailag felkészültek, segítőkészek. Ajánlom ezt a képzést mindenkinek, aki karrierjét szeretné fejleszteni projekt management vagy bármilyen területen, ahol szeretne elhelyezkedni, a Jira és Confluence lassan minden cég toolbox-ában bent lesz.

Santana Somogyi Lorena
Kollaboráció hatékonyan képzés

Kezdő és haladó felhasználóknak egyaránt hasznos fejtágítást kaptunk, bátran tehettünk fel kérdéseket, az oktató készséges és segítőkész volt. A gyakorlati feladatok hasznosak voltak, igyekeztek kitérni minden felhasználói aspektusra.

Kollaboráció képzés résztvevő
Jira adminisztrátoroknak képzés

Ajánlanám mindenkinek, aki szeretné átlátni jobban a JIRA alapvető működését, mert egy nagyon erős alapot biztosít a képzés!

Kelemen Ákos
Admin
Glass Project Documentation for Jira

Nagyon hasznos Jira adminisztrátoroknak.

Jira Admin
Glass Project Documentation for Jira

Nagy segítség, könnyebbé teszi az életem.

Jira Admin
Glass Project Documentation for Jira

Kompakt, gyors, szuper!

Jira Admin
Richter Gedeon Nyrt.
Atlassian Tanácsadás

2019-ben vezettünk be egy Jira és Confluence alapú PPM rendszert a Richternél, elsősorban a projektmenedzsment támogatására. A META-INF csapata professzionális támogatást nyújtott a bevezetés és üzemeltetés során, a bonyolultabb kérdéseinkre is mindig megoldást találtak.

Gondolovics Miklós
Head of IT PMO
Jira adminisztrátoroknak képzés

Ajánlom! Egyszerűen, érthetően elmagyarázták a lényeget, gyakorlatiasan be is mutatták. A kérdéseimre kielégítő válaszokat kaptam, az előadók felkészültek voltak. Az előadás izgalmas volt, jól megtartotta a figyelmemet.

Jira Admin
Takarékbank Zrt.
BigPicture képzés

A képzés elejétől a végéig érdekes és érthető volt. A példák és feladatok remekül szemléltették a BigPicture működését és felhasználhatóságát. Az előadó végig fenntartotta a figyelmet, és folyamatosan lehetőséget biztosított rá, hogy kérdezzünk. Csak ajánlani tudom!

Földi Ákos
Infocomplex
Atlassian Tanácsadás

A META-INF segítségével vezettük be a Jira és Confluence rendszert. A közös munka hatékony és inspiráló volt, sokkal átláthatóbbak lettek a folyamataink, a szolgáltatási minőségünk sokat javult. Az SLA mérések és a Dashboard nagyban növelték a hatékonyságunkat.

Bóra Áron
Ügyvezető
BigPicture képzés

Kimondottan ajánlanám. Nagyon gyakorlatias és széles eszköztárat, átfogó szemléletmódot lehet kapni a képzés által.

BigPicture képzés résztvevő
Rufusz Computer Informatika Zrt.
Atlassian Tanácsadás

Több mint két éve dolgozunk a META-INF-el. Segítségükkel került bevezetésre a JSM, amellyel egységesítettük a cégcsoport IT hibabejelentéseit. Azóta számos hasonló projektben együttműködtünk velük. A META-INF végig magas szintű szakmai támogatást nyújtott.

Bertha Péter
IT Igazgató
Jira adminisztrátoroknak képzés

Ajánlom a képzést mindazoknak a jira felhasználóknak, akik szeretnék megérteni a motorháztető alatti beállításokat és szeretnék készség szinten kezelni a rendszert.

Jira Admin

Kérdése van?
Jelezze felénk az űrlap kitöltésével!