Kiválóság az üzleti szolgáltatások nyújtásában
Bevezetné az ESM-et cégénél, de nem tudja, hogyan fogjon hozzá? Segítünk!
Ne keressen tovább! Korszerű, költséghatékony vállalati szolgáltatásmenedzsment megoldásokat kínálunk Önnek, amelyek együtt skálázódnak a vállalatával. A META-INF szakértői élen járnak a Jira Service Management integrációjában, és egy bizonyított módszertannal segítenek Önnek, hogy megfeleljen az üzleti szolgáltatási kihívásoknak.
A több üzleti szolgáltató csapattal és nagy belső ügyfélkörrel rendelkező szervezetek általában sok manuális, munkaigényes folyamattal küszködnek. Az alkalmazottak felvételétől kezdve a bérszámfejtésen és költségelszámoláson át a beszerzési kérelmekig a hagyományos szolgáltatási folyamatok lassúak, körülményesek és hibákkal teliek.
A vállalati szolgáltatásmenedzsment (Enterprise Service Management, ESM) egy olyan rendszer, amely az üzleti folyamatok javítására szolgál azáltal, hogy az IT szolgáltatásmenedzsment elveit a szervezet tágabb kontextusában alkalmazza. Az ESM abban különbözik az IT szolgáltatásmenedzsmenttől (ITSM), hogy a bevált szolgáltatásmenedzsment gyakorlatokat az IT-n túl a vállalat más részlegeire, például a HR-re, a pénzügyre, a beszerzésre és az ügyfélszolgálatra is kiterjeszti.
A Jira Service Management (JSM) az Atlassian vállalati szolgáltatásmenedzsment eszköze az üzleti csapatok számára. Az olyan belső csapatok, mint a HR, a marketing vagy a létesítménygazdálkodás sokféle szolgáltatást nyújthatnak a JSM segítségével, mint például az alkalmazottak felvétele, a weboldal-kérések megválaszolása vagy a műszaki karbantartás.
A Jira Service Management a lehető legnagyobb szabadságot biztosítja az üzleti csapatoknak. Képessé teszi őket arra, hogy rövid idő alatt kiváló minőségű szolgáltatást nyújtsanak, a munkájukat átláthatóvá varázsolja, és felgyorsítja a kérelmezők és az üzleti csapatok közötti információáramlást.
A JSM mély és átfogó szolgáltatáskezelési gyakorlata lefedi a szolgáltatáskérelmek, incidensek, problémák, változások, a tudás-transzfer és az eszközök menedzsmentjét egyaránt.
Átfogó szolgáltatáscsomagot kínálunk vállalatának a sikeres Jira Service Management projektek megvalósításához, mint például:
Segítünk megtervezni, kifejleszteni, bevezetni, és optimalizálni cége ESM-megoldását a legjobb gyakorlatok és módszertanok alkalmazásával.
Az ESM-megoldás hatékony használatához és kezeléséhez szükséges készségekkel és tudással látjuk el Önt és csapatát.
Megnövelt üzleti hatékonyság és alacsonyabb működési költségek a manuális feladatok, a redundáns munkavégzés és az emberi hibák kiküszöbölésével.
Nagyobb ügyfél-elégedettség és -hűség a gyorsabb, színvonalasabb és következetesebb szolgáltatásnyújtás által.
Fokozott együttműködés és integráció az osztályok között a silók lebontásával és a kommunikáció megkönnyítésével.
Nagyobb agilitás és innováció a folyamatos fejlesztés és a változó üzleti igényekhez való alkalmazkodás lehetővé tételével.
Tapasztalt, tanúsított tanácsadókból álló csapat, akik az ESM és a kapcsolódó gyakorlatok terén mélyreható szakértelemmel rendelkeznek.
Rugalmas és testre szabott megközelítés, amely megfelel az Ön egyedi igényeinek és céljainak.
Minőségi eredmények biztosítása a költségvetés és az időkorlátok betartásával.
Folyamatos támogatás az ESM megoldás zavartalan működésének biztosítása érdekében.
Atlassian Platinum Solution Partner Enterprise minősítésünk garantálja, hogy kiemelkedő minőségű tanácsadási, értékesítési és műszaki szolgáltatásokat nyújtunk minden Atlassian-ügyfélnek a világ bármely pontján, vállalatmérettől és iparágtól függetlenül.
Platinum Marketplace Partnerként megfelelünk az Atlassian legmagasabb követelményeinek az Atlassian Cloud, az Atlassian Data Center, a Security at Atlassian és az Atlassian Marketplace programok terén is.
Használja ki több mint 8 tanúsított Atlassian-, felhő-, ITSM- és ITIL-tanácsadónk szakértelmét! Szakértő csapatunk személyre szabott tanácsadást, zökkenőmentes implementálást, konfigurálást és felhőmigrációt biztosít vállalatának.
Az ITSM Specialized Partnerek olyan szolgáltatásmenedzsment szakértők, akik mély ismeretekkel rendelkeznek az IT- és szolgáltatásnyújtási folyamatok terén, valamint az ITIL módszertanban és az Atlassian termékek vállalati ügyfelek számára történő bevezetésében.
Tekintse meg az alábbi cikkeket, vagy kattintson a gombra, és fedezzen fel további jó gyakorlatokat az Atlassian világából.