Emelje magasabb szintre e-mail-alapú megoldásait az Email This Issue for Jira szolgáltatásainkkal!
és az Ön igényeihez igazodva növelik admincsapatának termelékenységét. Négy különböző szolgáltatáscsomagunk minden igényt lefed, így azok segítségével kihozhatja a maximumot alkalmazásunkból:
ha folyamatos, kiemelt szintű szolgáltatásra van szüksége.
ha csak eseti jellegű műszaki segítségre van szüksége.
ha képzésekre van szüksége, hogy bővíthesse saját vagy admin kollégái tudását.
ha szakértelmünket az app testreszabásához és optimalizálásához szeretné kiaknázni.
A Prémium támogatási program tagjaként kiemelt kiszolgáláshoz jut ügyfélszolgálatunktól.
Folyamatos, rendkívül gyors segítséget kap bármely kérdésére a Jirában történő e-mailezéssel kapcsolatban közvetlenül a szállítótól. Ez a biztonságos működés biztosítéka.
A Service Card szolgáltatással gyors segítséget kap mérnökeinktől problémái megoldásához.
Eseti segítség a Jirában történő e-mailezéssel kapcsolatos technikai problémák gyors megoldásához. Meghatározott időkeretben veheti igénybe szakértőink segítségét, akik folyamatos készenlétben várják, hogy segítsenek Önnek minden, Email This Issue-val kapcsolatos problémája megoldásában.
A Product Mastering szolgáltatással közvetlenül az Email This Issue fejlesztőjétől kap technikai ismereteket.
Különböző szintű szállítói képzések Email This Issue-adminoknak, amelyek segítenek realizálni az alkalmazás valódi értékét. Váljon az e-mailek Jirában való feldolgozásának mesterévé!
Konzultációs szolgáltatásunkkal implementáláshoz és testreszabáshoz biztosítunk Önnek szakértelmet.
Teljes körű szolgáltatások az implementáláshoz és a testreszabáshoz, hogy maximumra pörgethesse működési hatékonyságát és optimalizálhassa ITSM-, ESM- és ITIL-folyamatait.