Email This Issue for Jira

Emelje magasabb szintre e-mail-alapú megoldásait az Email This Issue for Jira szolgáltatásainkkal!

Fedezze fel szolgáltatásainkat
Atlassian Platinum Solution Partner logo
Atlassian Platinum Marketplace Partner logo

Premium Support

A Prémium támogatási program tagjaként kiemelt kiszolgáláshoz jut ügyfélszolgálatunktól.

Folyamatos, rendkívül gyors segítséget kap bármely kérdésére a Jirában történő e-mailezéssel kapcsolatban közvetlenül a szállítótól. Ez a biztonságos működés biztosítéka.

Gyorsított támogatás
Service Card
2 óra/hónaptól
Első válasz
2 órán belül
További válaszok 4 órán belül
Meghosszabbított elérhetőség

Service card

A Service Card szolgáltatással gyors segítséget kap mérnökeinktől problémái megoldásához.

Eseti segítség a Jirában történő e-mailezéssel kapcsolatos technikai problémák gyors megoldásához. Meghatározott időkeretben veheti igénybe szakértőink segítségét, akik folyamatos készenlétben várják, hogy segítsenek Önnek minden, Email This Issue-val kapcsolatos problémája megoldásában.

Kérdés&Válasz
Onboarding
Technikai segítségnyújtás
Magasabb szintű ügyek
Configuráció asszisztens
Önre szabva

Product Mastering

A Product Mastering szolgáltatással közvetlenül az Email This Issue fejlesztőjétől kap technikai ismereteket.

Különböző szintű szállítói képzések Email This Issue-adminoknak, amelyek segítenek realizálni az alkalmazás valódi értékét. Váljon az e-mailek Jirában való feldolgozásának mesterévé!

Igazodik az Ön tudásszintjéhez
Különböző időtartamú képzések
Közvetlenül a szállítótól

Konzultáció

Konzultációs szolgáltatásunkkal implementáláshoz és testreszabáshoz biztosítunk Önnek szakértelmet.

Teljes körű szolgáltatások az implementáláshoz és a testreszabáshoz, hogy maximumra pörgethesse működési hatékonyságát és optimalizálhassa ITSM-, ESM- és ITIL-folyamatait.

Tudjon meg többet

Kérdése van?
Jelezze felénk az űrlap kitöltésével!