Könnyítse meg ügyfelei életét e-mailre épülő kommunikáción keresztül. Javítsa help desk csapata produktivitását azzal, hogy lehetővé teszi számukra: a Jira elhagyása nélkül fogadhassanak és válaszolhassanak meg e-maileket. Lássa el naprakész információkkal az érintetteket úgy, hogy közben nem árasztja el őket felesleges információkkal.
Az Email This Issue segít abban is, hogy egyszerűen, e-mailben oszthassa meg a hibajegyeket, kommenteket a csapattagokkal, ügyfelekkel vagy más érintettekkel. Néhány kattintással küldhet olyan e-mailt, amely tartalmazza egy ügy minden lényeges részletét, például az összefoglalót, a probléma leírását, a mellékleteket, a megjegyzéseket és így tovább.
Az Email This Issue tartalmaz egy ún. 'Mail Handler' funkciót, amellyel Jira-ügyeket hozhat létre bejövő e-mailekből. Az app képes reguláris kifejezések segítségével automatikusan kivonni a releváns információkat e-mailből, például a probléma összefoglalóját, leírását, mellékleteit és akár egyéni mezőket is.
Az Email This Issue különösen jól jön azoknak a támogatást nyújtó csapatoknak, melyekhez rengeteg e-mail érkezik. Az app ugyanis amellett, hogy időt takaríthat meg, csökkentheti az emberi hibák kockázatát is. A levélkezelő (Mail Handler) rugalmasan támogatja a munkafolyamatokat, mert jól konfigurálható különböző típusú e-mailek kezelésére és a különböző Jira-projektekhez kapcsolódó ügyek létrehozására.
Az e-mailek tartalmát és formázását is igényeinek megfelelően szabhatja testre HTML-en keresztül, valamint bizonyos Jira eseményekhez automatikusan kiküldésre kerülő e-mail értesítéseket rendelhet. Választhat az előre elkészített sablonok közül, de létrehozhat saját sablonokat is, melyeket később szintén felhasználhat.
Nekünk számít, hogy Ön mit gondol. Ossza meg véleményét velünk!
Legyen mindig naprakész az Atlassian világában!