Hatékony panaszkezelés

Panaszból ügyfélelégedettség

Kovácsoljon stratégiai előnyt a reklamációkból!

A hatékony panaszkezelés kulcsfontosságú az ügyfeleivel való jó kapcsolat fenntartásában és cége piaci megítélésében. Az érzelmi vonatkozások professzionális kezelésén túl, a sikeres panaszkezeléshez egy átgondolt folyamat, és az azt támogató technológia is elengedhetetlen.

A META-INF segít egy olyan panaszkezelő rendszer bevezetésében, amivel piaci alapú, a vevőitől érkező visszajelzéseket is figyelembe vevő döntéseket tud hozni a termékeivel, szolgáltatásaival kapcsolatban.

Ha részleteiben szeretné megismerni reklamációkezelési megoldásainkat, töltse le az Solution Briefet!

Solution Brief letöltés
reklamációkezelés bemutató videó

Nézze meg a szakértőnkkel készített interjút a hatékony reklamációkezelésről!

A reklamációkat nem lehet figyelmen kívül hagyni

  • Ma már nem lehet szótlanul hagyni a reklamáló ügyfeleket, hiszen az interneten bárki széles körben terjesztheti véleményét.
  • A fokozódó verseny, az új ügyfelek elvárásai és a közösségi média befolyása előtérbe helyezte az ún. defenzív marketingstratégiákat, amelyek az ügyfelek megtartására fókuszálnak.
  • A panaszokat érdemes egy fontos tudásbázisként kezelni. Ki kell alakítani egy olyan kollaboratív rendszert, amiben az vevői visszajelzésekkel kapcsolatos minden releváns információ elérhető.

A menedzsmentnek érdemes a panaszkezelést reputáció-menedzsmentként értelmeznie, hiszen a cég megítélésének javítása és a cég eredményessége között könnyebb így meglátni az összefüggést. Ehhez azonban egy fejlett panaszkezelési rendszerre van szükség.

 Kérdezzen erről minket
a man and a woman looking at a whiteboard
"A hazai cégek több mint felénél semmilyen online tudásbázis nincsen.” -META-INF Nagy Produktivitás Körkép kutatás, 2024.
"A magyar fehérgalléros dolgozók csaknem ötöde úgy érzi, hogy kimarad a vállalati információs körforgásból, és nem értesül időben a fontos eseményekről." - META-INF Nagy Produktivitás Körkép kutatás, 2024.
A sleek laptop sits on a wooden desk beside a white ceramic mug with the Meta logo printed on it.

Hatékony panaszkezelés a
META-INF-től

A META-INF nem csak egy rendszert ad az ügyfeleinek. Segítünk professzionálisan kezelni a kérelmeket, incidenseket és problémákat, valamint optimalizálni az ügyfélszolgálati folyamatokat. Feltérképezzük a panaszutakat, megtervezzük a reklamációkezelés folyamatát, a panaszok adat-alapú elemzésével támogatjuk a proaktív döntéshozatalt, és mindehhez kiaknázzuk az Atlassian technológiákban rejlő potenciált.

Érdeklik a részletek?

Töltse le panaszkezelési megoldásaink ismertetőjét!

a book with the title: reklamációkezelés

Segítünk a megvalósításban

Átfogó szolgáltatáscsomagot kínálunk, hogy sikeres panaszkezelési rendszert honosítson meg a cégénél. A megoldások bevezetését legjobb szakértőink segítik, akik bevált módszertant adnak a kezébe. 

Felmérés

A csapat problémájára keresünk megoldást.
A rendszert szabjuk a csapatra, és nem fordítva.

Bevezetés

A megismert követelmények alapján, kisebb lépésekben (a csapatok szintjén), folyamatos visszajelzést kérve, csapata igényeire szabva vezetjük be a megoldást.

Képzés

A siker kulcsa sokszor a házon belüli tudás megléte. Az elkészült megoldást igény szerint felhasználói és üzemeltetői képzésekkel támogatjuk.

Műszaki támogatás

A bevezetés után sem hagyjuk magára az ügyfeleinket: segítünk üzemeltetni a rendszert, és vállalt határidőn belül válaszolunk technikai kérdéseire.

Kérdezzen erről minket

9. META-INF Atlassian Day, Reklamációkezelés szekció

A témához kapcsolódóan nézze meg a META-INF Atlassian Day-en rögzített előadásainkat Reklamációkezelés témában.

Tovább a videókhoz

Akik minket választottak

Miért a META-INF Reklamációkezelés megoldása?

Felhasználói önkiszolgálás

Önkiszolgáló eszközök biztosításával elősegítheti, hogy külső vagy belső ügyfelei (pl. alkalmazottai) gyorsan és hatékonyan oldják meg a problémáikat. Ezzel az egész vállalat termelékenységét növeli.

Jobb együttműködés és tudásmegosztás

Panaszkezelési megoldásaink központi elve a kollaboráció. Csapatait olyan, magas szintű együttműködést biztosító platformon keresztül kapcsolja össze, amely rövidebb válaszidőt és a tevékenységek (és a tudás) hatékony megosztását eredményezi.

Legjobb gyakorlatok

A panaszkezelési folyamatok összehangolása az üzleti tevékenységgel kritikus eleme a kiváló ügyfélélmény biztosításának. Segítünk az ügyfélszolgálati folyamatok bevált gyakorlatainak meghonosításában, hogy olyan szolgáltatásokat nyújthasson, amilyeneket ügyfelei és alkalmazottai elvárnak.

Megalapozottabb döntések

Megoldásaink adat- és jelentéskészítő funkcióival az ügyfélszolgálati vezető és csapata azonosíthatja a fejlesztendő területeket, és megalapozott döntéseket hozhat.

Automatizált folyamatok és AI

Megoldásunkkal automatizálhatja folyamatait, így csapatai a fontosabb projektekre összpontosíthatnak. A platformunk mindehhez egyre több AI funkciót kínál. A reklamációkezelési folyamat ezáltal gyorsabb, pontosabb és költséghatékonyabb lesz, és javul a felhasználói élmény.

Kezelhető méretű projektek

Ragaszkodunk a KISS (Keep it Super Simple) elvhez, hogy a lehető legegyszerűbb megoldást találjuk meg az igényeire. Az Atlassian beépített sablonjait használjuk, és integrálódunk meglévő rendszereihez, így a megvalósítás belátható időn és költségkereteken belül lezárul.

Az IT-beruházási érték maximalizálása

Panaszkezelési rendszereinkkel maximálisan kihasználhatja technológiai beruházásaiban rejlő potenciált. A META-INF szakértői segítenek felgyorsítani a panaszkezelélsi folyamatok átalakítását, hogy egyszerre javuljon szervezete hatékonysága, termelékenysége és ügyfelei elégedettsége.

Rólunk mondták

Commsignia
Atlassian migráció a felhőbe

Az alapos tervezés és az elhivatott munka eredményeként a migrációs projekt végig zökkenőmentesen haladt, az új rendszerünk időben elindult és hibátlanul működik. Ebben jelentős szerepet játszott a csapat szakértelme és tapasztalata, amely nagy segítségünkre volt a közös munkában. Az előre nem látható problémákra mindig igyekeztek gyors és elfogadható megoldást találni.

Szabó Róbert
IT System Administrator
Skálázható ügyféltámogatás képzés

Teljesen kezdőként csöppentem bele a képzésbe, és Károly teljesen érthetően adta át az anyagot! Olyan közeget teremtett, ahol tényleg úgy éreztem, hogy "nincsen buta kérdés". :)

Skálázható ügyféltámogatás képzés résztvevő
Agilis projektmenedzsment

Nem ez volt az első, amin részt vettem, és biztos vagyok benne, hogy nem is az utolsó. Szakmailag felkészültek, segítőkészek. Ajánlom ezt a képzést mindenkinek, aki karrierjét szeretné fejleszteni projekt management vagy bármilyen területen, ahol szeretne elhelyezkedni, a Jira és Confluence lassan minden cég toolbox-ában bent lesz.

Santana Somogyi Lorena
Kollaboráció hatékonyan képzés

Kezdő és haladó felhasználóknak egyaránt hasznos fejtágítást kaptunk, bátran tehettünk fel kérdéseket, az oktató készséges és segítőkész volt. A gyakorlati feladatok hasznosak voltak, igyekeztek kitérni minden felhasználói aspektusra.

Kollaboráció képzés résztvevő
Jira adminisztrátoroknak képzés

Ajánlanám mindenkinek, aki szeretné átlátni jobban a JIRA alapvető működését, mert egy nagyon erős alapot biztosít a képzés!

Kelemen Ákos
Admin
Glass Project Documentation for Jira

Nagyon hasznos Jira adminisztrátoroknak.

Jira Admin
Glass Project Documentation for Jira

Nagy segítség, könnyebbé teszi az életem.

Jira Admin
Glass Project Documentation for Jira

Kompakt, gyors, szuper!

Jira Admin
Richter Gedeon Nyrt.
Atlassian Tanácsadás

2019-ben vezettünk be egy Jira és Confluence alapú PPM rendszert a Richternél, elsősorban a projektmenedzsment támogatására. A META-INF csapata professzionális támogatást nyújtott a bevezetés és üzemeltetés során, a bonyolultabb kérdéseinkre is mindig megoldást találtak.

Gondolovics Miklós
Head of IT PMO
Jira adminisztrátoroknak képzés

Ajánlom! Egyszerűen, érthetően elmagyarázták a lényeget, gyakorlatiasan be is mutatták. A kérdéseimre kielégítő válaszokat kaptam, az előadók felkészültek voltak. Az előadás izgalmas volt, jól megtartotta a figyelmemet.

Jira Admin
Takarékbank Zrt.
BigPicture képzés

A képzés elejétől a végéig érdekes és érthető volt. A példák és feladatok remekül szemléltették a BigPicture működését és felhasználhatóságát. Az előadó végig fenntartotta a figyelmet, és folyamatosan lehetőséget biztosított rá, hogy kérdezzünk. Csak ajánlani tudom!

Földi Ákos
Infocomplex
Atlassian Tanácsadás

A META-INF segítségével vezettük be a Jira és Confluence rendszert. A közös munka hatékony és inspiráló volt, sokkal átláthatóbbak lettek a folyamataink, a szolgáltatási minőségünk sokat javult. Az SLA mérések és a Dashboard nagyban növelték a hatékonyságunkat.

Bóra Áron
Ügyvezető
BigPicture képzés

Kimondottan ajánlanám. Nagyon gyakorlatias és széles eszköztárat, átfogó szemléletmódot lehet kapni a képzés által.

BigPicture képzés résztvevő
Rufusz Computer Informatika Zrt.
Atlassian Tanácsadás

Több mint két éve dolgozunk a META-INF-el. Segítségükkel került bevezetésre a JSM, amellyel egységesítettük a cégcsoport IT hibabejelentéseit. Azóta számos hasonló projektben együttműködtünk velük. A META-INF végig magas szintű szakmai támogatást nyújtott.

Bertha Péter
IT Igazgató
Jira adminisztrátoroknak képzés

Ajánlom a képzést mindazoknak a jira felhasználóknak, akik szeretnék megérteni a motorháztető alatti beállításokat és szeretnék készség szinten kezelni a rendszert.

Jira Admin

Kérdése van?
Jelezze felénk az űrlap kitöltésével!