Teljes körű támogatás az ad-hoc technikai segítségnyújtástól a full-stack supportig.
Atlassian Support szolgáltatásunk célja, hogy egyértelmű válaszokat adjon, és segítsen Önnek többek között a következőkben:
Szakértő csapatunk folyamatosan készen áll arra, hogy a legösszetettebb technikai kérdéseit is megválaszolja, és megoldja az Atlassian termékekkel kapcsolatos problémáit.
Ha az on-premise verziót használja, magasan képzett mérnökeink kiváló technikai támogatást nyújtanak, ezáltal is növelve adminisztrátor csapatának termelékenységét. Ha fontolgatja a felhőre való áttérést, tekintse meg felhőmigrációs szolgáltatásunkat! Építsen több évtizedes tapasztalatunkra, és gyors segítséget kap bármely témakörben.
A támogatást fix óradíjért vagy rugalmasan nyújtjuk dedikált ügyfélportálunkon, e-mailben vagy telefonon keresztül – mindig kiszámítható és méltányos áron.
Arra törekszünk, hogy növekvő tudásbázisunkra építve az Ön szervezetében belső kompetenciaközpontot hozzunk létre. Így a legtöbb kérdésre házon belül is választ kaphat, és hosszútávon ránk csak másodszintű támogatást nyújtó szolgáltatóként lesz szüksége.
A felépített belső kompetenciával pénzt takarít meg, sokkal rövidebb lesz a válaszidő, és csapata tudása is folyamatosan fejlődik. Aknázza ki a szaktudásunkban rejlő lehetőségeket!