Next-Gen ITSM

Teremtsen valódi értéket IT és üzleti szolgáltatásaival

Tudás silók, komplex folyamatok, elszálló költségek

A nagyvállalatok számos kihívással szembesülnek az IT szolgáltatásmenedzsment terén:

  • A szigetszerű szolgáltatási megoldások korlátozzák a tudásmegosztást a felhasználók és a korszerű eszközök között.
  • Az elavult ITSM rendszerek drágák, komplexek, és nehezen alkalmazkodnak az egyre dinamikusabb üzleti és technológiai igényekhez.
  • A bonyolult keretrendszerek bevezetése túlterheli, és lelassítja az IT csapatot. 

A fenti kihívások kezelése egy újszerű ITSM stratégiát igényel, ami a silók lebontására, a folyamatok egyszerűsítésére, és a felhasználói élmény javítására összpontosít.

Kérdezzen erről minket
,,A magyar vállalatoknál minden hetedik szellemi dolgozó, amikor az IT-hez fordul segítségért, felkészül rá, hogy nem fogják érteni egymást." - META-INF Nagy Produktivitás Körkép kutatás, 2024.
,,A magyar vállalatoknál minden hetedik szellemi dolgozó, amikor az IT-hez fordul segítségért, felkészül rá, hogy nem fogják érteni egymást." - META-INF Nagy Produktivitás Körkép kutatás, 2024.

IT és üzleti kérések korszerű kiszolgálása - Jira Service Management

A Jira Service Management (JSM) az Atlassian szolgáltatásmenedzsment megoldása az IT és az egyéb vállalati csapatok számára. Az IT, a HR, a marketing vagy más csapatok sokféle szolgáltatást nyújthatnak a JSM segítségével, mint például az alkalmazottak adatváltozásának kezelése, a weboldal-kérések megválaszolása, vagy a számítástechnikai igények teljesítése.

  • A JSM lefedi a kérelmek, incidensek, problémák, változások, a tudás, az eszközök és a konfigurációk menedzsmentjét egyaránt.
  • Kollégái rövid idő alatt kiváló minőségű szolgáltatásokat nyújthatnak, miközben a munkájuk átláthatóbb lesz, és a csapatok közötti információáramlás is felgyorsul.

Érdekli a téma?

Töltse le NEXT-GEN ITSM ismertetőnket!

a book with the title next gen itsm

Segítünk az ITSM rendszer megvalósításában

A Jira Service Management bevezetését legjobb szakértőink segítik, akik bevált módszertant adnak az Ön kezébe az IT- vagy vállalati szolgáltatásokkal kapcsolatos kihívások kezeléséhez.

Felmérés

A cége problémájára keresünk megoldást. Nem a csapatot szabjuk a rendszerhez, hanem fordítva.

Bevezetés

A megismert követelmények alapján, kisebb lépésekben (csapatok szintjén), folyamatos visszajelzést kérve, szervezete igényeire szabva vezetjük be a megoldást.

Képzés

Az elkészült megoldást testreszabott felhasználói és üzemeltetői betanítással és képzésekkel is tudjuk támogatni.

Műszaki támogatás

A bevezetés után sem hagyjuk magára az ügyfeleinket: segítünk üzemeltetni a rendszert, és vállalt határidőn belül válaszolunk technikai kérdéseire.

Kérdezzen erről minket

9. META-INF Atlassian Day, Next Gen ITSM Szekció

A témához kapcsolódóan nézze meg a META-INF Atlassian Day-en rögzített előadásainkat Next-Gen ITSM témában.

Tovább a videókhoz
a group of men standing next to each other

Akik minket választottak

Miért a META-INF ITSM megoldása?

Időhatékonyság

Több időt hagyunk, hogy az üzletre koncentrálhasson. Megtaláljuk az egérutakat a belső folyamatok útvesztőjében, elkerüljük a párhuzamos munkavégzést, és automatizmusokkal váltjuk ki a rutinmunkát. 

Kollaboráció

A szoros együttműködés és a produktív ellenőrzés lehetőségét kínáljuk. Egy közös kollaborációs platformot a csapatai számára egy olyan világban, ahol sok kollégája már otthonról dolgozik, beszállítói, partnerei és ügyfelei pedig talán a világ másik felén.

Tudásmegosztás

Teret adunk a kollektív vállalati tudásnak. Új termékének/szolgáltatásának fejlesztése különféle kompetenciákat, ismereteket és készségeket igényel. Az innováció csapatjáték, a tudásbázisunk segít, hogy mozgásba lendüljön.

Ügyfélszolgálat

Olyan platformot valósítunk meg, ahol a támogató csapatok közös nyelvet beszélhetnek ügyfeleivel. Az ügyfélszolgálat ma már nem költséghely, hanem az ügyfélélmény része. Önkiszolgáló és AI-alapú funkciókkal, és automatizmusokkal tesszük még hatékonyabbá a folyamatot.

Adatvezérelt döntések

Rendszerezzük cége adatvagyonát, és átláthatóvá tesszük a szervezeti működést a menedzsment számára. A kontraproduktív mikromenedzsmentet felváltja az adatvezérelt irányítás és kontroll.

Kezelhető méretű projektek

Ragaszkodunk a KISS (Keep it Super Simple) elvhez, hogy a lehető legegyszerűbb megoldást találjuk meg az igényeire. Az Atlassian beépített sablonjait használjuk, és integrálódunk meglévő rendszereihez, így a megvalósítás belátható időn és költségkereteken belül lezárul.

MÉDIAMEGJELENÉSEINK

Rólunk mondták

Atlassian migráció a felhőbe

Az alapos tervezés és az elhivatott munka eredményeként a migrációs projekt végig zökkenőmentesen haladt, az új rendszerünk időben elindult és hibátlanul működik. Ebben jelentős szerepet játszott a csapat szakértelme és tapasztalata, amely nagy segítségünkre volt a közös munkában. Az előre nem látható problémákra mindig igyekeztek gyors és elfogadható megoldást találni.

Szabó Róbert
IT System Administrator
Commsignia

Kérdése van?
Jelezze felénk az űrlap kitöltésével!