This post was last updated more than 1 year ago. Some content may be out of date.
Nagy öröm és büszkeség számunkra a hír, hogy megkaptuk az Atlassian Verified Vendor (Ellenőrzött Atlassian Szállító) minősítést! Tudomásunk szerint mi vagyunk az egyetlen magyar partner, aki elérte ezt a szintet!
"Nagyszerű, gratulálok!" - gondolhatnánk, - "De miért jó ez nekem?"
Több dolog miatt, mint elsőre képzelné! Nézzünk egy gyors összegzést arról, hogy milyen elvárásokat fogalmaz meg az Atlassian minden szállítójával szemben, aki ezt a minősítést szeretné elérni, és mi hogyan teljesítettük.
Ez egy nagyon kemény követelmény. Azt jelenti, hogy a szállítónak széleskörű ügyfélbázisa van, más szóval egy fontos szereplő, és együttműködő partner az Atlassian ökoszisztémában.
Nekünk két ilyen termékünk is van:
A szállítónak garantálnia kell, hogy minden - az Atlassian rendszerén keresztül értékesített - terméke 14 napon belül kompatibilis lesz az új Atlassian termék verziókkal.
Garantáljuk, hogy ezt a feltételt, keményen dolgozva, minden alkalommal teljesíteni tudjuk.
Minden, az Atlassian rendszerén keresztül értékesített termék esetében a szállítónak közzé kell tenni egy URL-t, melyen elérhetőek a termékkel kapcsolatos dokumentációk, és bárki számára lehetőséget biztosít kapcsolatba lépni a fejlesztőkkel új funkciók, igények, hibajavítások, kérések leadása céljából.
A mi dokumentációs rendszerünk és terméktámogatásra fenntartott JIRA-nk az alábbi linkek segítségével érhető el:
A szállítónak garantálnia kell a világos feltételekkel közzétett terméktámogatási és SLA feltételek teljesülését.
A mi terméktámogatásunk heti 5 napban, minden magyar idő szerinti munkanapon, legalább 8 órában elérhető az Atlassian rendszerén keresztül értékesített termékeinkhez.
JIRA-t használunk az ügyfeleink által bejelentett hibajelzések, funkcióigények áttekinthető nyomon követésére az összes Atlassian rendszerén keresztül értékesített termékünk esetében.
Forduljon hozzánk bizalommal akár csak kérdése merült fel, akár hibát talált termékeink bármelyikében. Figyelünk a beérkező visszajelzésekre!
A szállítónak az Atlassian rendelkezésére kell bocsátani egy 7/24-ben elérhető kommunikációs csatornát, melyen keresztül nem több, mint 15 percen belül választ kell adni minden kritikus problémára az Atlassian rendszerén keresztül értékesített termékekkel kapcsolatban.
Egy e-mail és egy telefonos csatornát is létrehoztunk, melyet az Atlassian rendszeresen tesztel is annak érdekében, hogy megbizonyosodjon, ha gond van, 15 percen belül tényleg elér bennünket. Eddig sikerrel álltuk a teszteket :)
Bár ez nem a kezdete, - de egy igen jelentős mérföldköve - egy csodálatos barátságnak (Forrás: Macska-jaj :) ) ügyfeleinkkel, melynek keretében olyan professzionalizmust garantálunk számukra, melyben megbízhatnak.
Confluence jogosultságok? Tartalom exportálás? E-mail kollaboráció JIRA-ban? Vagy az JIRA értesítő e-mail-ek számának csökkentése?
Nézzen körbe a termékeink között, talán az egyik épp megoldás a problémádra.
Ez a bejegyzés több mint 1 éve frissült utoljára, a tartalom bizonyos elemei elavultak lehetnek.
Nagy öröm és büszkeség számunkra a hír, hogy megkaptuk az Atlassian Verified Vendor (Ellenőrzött Atlassian Szállító) minősítést! Tudomásunk szerint mi vagyunk az egyetlen magyar partner, aki elérte ezt a szintet!
"Nagyszerű, gratulálok!" - gondolhatnánk, - "De miért jó ez nekem?"
Több dolog miatt, mint elsőre képzelné! Nézzünk egy gyors összegzést arról, hogy milyen elvárásokat fogalmaz meg az Atlassian minden szállítójával szemben, aki ezt a minősítést szeretné elérni, és mi hogyan teljesítettük.
Ez egy nagyon kemény követelmény. Azt jelenti, hogy a szállítónak széleskörű ügyfélbázisa van, más szóval egy fontos szereplő, és együttműködő partner az Atlassian ökoszisztémában.
Nekünk két ilyen termékünk is van:
A szállítónak garantálnia kell, hogy minden - az Atlassian rendszerén keresztül értékesített - terméke 14 napon belül kompatibilis lesz az új Atlassian termék verziókkal.
Garantáljuk, hogy ezt a feltételt, keményen dolgozva, minden alkalommal teljesíteni tudjuk.
Minden, az Atlassian rendszerén keresztül értékesített termék esetében a szállítónak közzé kell tenni egy URL-t, melyen elérhetőek a termékkel kapcsolatos dokumentációk, és bárki számára lehetőséget biztosít kapcsolatba lépni a fejlesztőkkel új funkciók, igények, hibajavítások, kérések leadása céljából.
A mi dokumentációs rendszerünk és terméktámogatásra fenntartott JIRA-nk az alábbi linkek segítségével érhető el:
A szállítónak garantálnia kell a világos feltételekkel közzétett terméktámogatási és SLA feltételek teljesülését.
A mi terméktámogatásunk heti 5 napban, minden magyar idő szerinti munkanapon, legalább 8 órában elérhető az Atlassian rendszerén keresztül értékesített termékeinkhez.
JIRA-t használunk az ügyfeleink által bejelentett hibajelzések, funkcióigények áttekinthető nyomon követésére az összes Atlassian rendszerén keresztül értékesített termékünk esetében.
Forduljon hozzánk bizalommal akár csak kérdése merült fel, akár hibát talált termékeink bármelyikében. Figyelünk a beérkező visszajelzésekre!
A szállítónak az Atlassian rendelkezésére kell bocsátani egy 7/24-ben elérhető kommunikációs csatornát, melyen keresztül nem több, mint 15 percen belül választ kell adni minden kritikus problémára az Atlassian rendszerén keresztül értékesített termékekkel kapcsolatban.
Egy e-mail és egy telefonos csatornát is létrehoztunk, melyet az Atlassian rendszeresen tesztel is annak érdekében, hogy megbizonyosodjon, ha gond van, 15 percen belül tényleg elér bennünket. Eddig sikerrel álltuk a teszteket :)
Bár ez nem a kezdete, - de egy igen jelentős mérföldköve - egy csodálatos barátságnak (Forrás: Macska-jaj :) ) ügyfeleinkkel, melynek keretében olyan professzionalizmust garantálunk számukra, melyben megbízhatnak.
Confluence jogosultságok? Tartalom exportálás? E-mail kollaboráció JIRA-ban? Vagy az JIRA értesítő e-mail-ek számának csökkentése?
Nézzen körbe a termékeink között, talán az egyik épp megoldás a problémádra.