This post was last updated more than 1 year ago. Some content may be out of date.
Idén rendhagyó feltételek között rendeztük meg, immár tizenhatodik alkalommal az Atlassian meetupunkat, amin a négy előadást több mint 190-en követtek végig online.
Köszönjük a közönségünknek az interaktivitást: a legtöbb kérdés a Glass documentation-höz érkezett és a legpoénosabb pedig a Jirában szervezett esküvőhöz érkezett, ami így hangzott: "Lehet-e párt találni Jiraval?" :)
Eredetileg limitált offline közegben szerettük volna megtartani a rendezvényt, amit természetesen online közvetítettünk volna, azonban a jelenlegi korlátozásokat betartva az utolsó percekben átszerveztünk mindent online, amit az egész csapat nagyon jól kezelt. Ezúton köszönjük szépen minden előadónak is a rugalmasságot.
A technikai megvalósításban a segítségünkre volt egy 2+1 fős team. A felvételt, vágást, keverést, streamelést egy külsős csapat csinálta, akik közül ketten Budapesten és a harmadik társuk vidékről segített be nekik.
Online eszközeink száma meggyarapodott: idén a Ticketninja-n folyt a regisztráció, Vimeon a stream, Mentimeteren az előadások eleji és végi kérdések, Sli.do-t használtunk a menet közbeni kérdésekre és Zoom-ot pedig az élő bejelentkezésekre. Számunkra teljesen új eszköz volt a Sli.do amiről összesen 32 kérdés/észrevétel érkezett be. Kíváncsian várjuk, hogy a következő meetupon vajon mennyit tudunk kihasználni a Sli.do lehetőségeiből.
A négy előadáson kívül természetesen beszélgettünk az Atlassian háza táján történő változásokról, hiszen a szerver platform megszűnésével el kell döntenie mindenkinek, aki jelenleg szervert használ, hogy hova köteleződik a továbbiakban.
A kisebb cégek számára triviális megoldást kínál az Atlassian felhő alapú szolgáltatása, mely már nagy szervezetek számára is valós alternatíva. Számos előnye közül csak néhány: a licencelési lehetőségekben rejlő rugalmasság, a minimális adminisztrációs tudást igénylő next-gen projektek lehetősége, vagy az üzemeltetési költségek 0-ra csökkentése.
A Nagyobb ügyfelek számára jó lehetőség a Data Center platform, ami funkcióban nagyon hasonló a szerverhez. Éves előfizetésre van lehetőség, de fontos kiemelni, hogy a minimum felhasználói csomag az 500 fő!
Ezzel kapcsolatosan további, részletes információt itt találhattok: https://www.meta-inf.hu/hu/blog/megszunik-az-atlassian-szerver-platform-tamogatasa/
A következő eseményünk szintén egy meetup lesz: Ügyfélkiszolgálás, ITSM, ESM témakörben. Várhatóan 2021. február második felében kerül megrendezésre.
Aki lemaradt az előadásokról, de szeretné visszanézni őket, az alábbi linkre kattintva megteheti!
Ez a bejegyzés több mint 1 éve frissült utoljára, a tartalom bizonyos elemei elavultak lehetnek.
Idén rendhagyó feltételek között rendeztük meg, immár tizenhatodik alkalommal az Atlassian meetupunkat, amin a négy előadást több mint 190-en követtek végig online.
Köszönjük a közönségünknek az interaktivitást: a legtöbb kérdés a Glass documentation-höz érkezett és a legpoénosabb pedig a Jirában szervezett esküvőhöz érkezett, ami így hangzott: "Lehet-e párt találni Jiraval?" :)
Eredetileg limitált offline közegben szerettük volna megtartani a rendezvényt, amit természetesen online közvetítettünk volna, azonban a jelenlegi korlátozásokat betartva az utolsó percekben átszerveztünk mindent online, amit az egész csapat nagyon jól kezelt. Ezúton köszönjük szépen minden előadónak is a rugalmasságot.
A technikai megvalósításban a segítségünkre volt egy 2+1 fős team. A felvételt, vágást, keverést, streamelést egy külsős csapat csinálta, akik közül ketten Budapesten és a harmadik társuk vidékről segített be nekik.
Online eszközeink száma meggyarapodott: idén a Ticketninja-n folyt a regisztráció, Vimeon a stream, Mentimeteren az előadások eleji és végi kérdések, Sli.do-t használtunk a menet közbeni kérdésekre és Zoom-ot pedig az élő bejelentkezésekre. Számunkra teljesen új eszköz volt a Sli.do amiről összesen 32 kérdés/észrevétel érkezett be. Kíváncsian várjuk, hogy a következő meetupon vajon mennyit tudunk kihasználni a Sli.do lehetőségeiből.
A négy előadáson kívül természetesen beszélgettünk az Atlassian háza táján történő változásokról, hiszen a szerver platform megszűnésével el kell döntenie mindenkinek, aki jelenleg szervert használ, hogy hova köteleződik a továbbiakban.
A kisebb cégek számára triviális megoldást kínál az Atlassian felhő alapú szolgáltatása, mely már nagy szervezetek számára is valós alternatíva. Számos előnye közül csak néhány: a licencelési lehetőségekben rejlő rugalmasság, a minimális adminisztrációs tudást igénylő next-gen projektek lehetősége, vagy az üzemeltetési költségek 0-ra csökkentése.
A Nagyobb ügyfelek számára jó lehetőség a Data Center platform, ami funkcióban nagyon hasonló a szerverhez. Éves előfizetésre van lehetőség, de fontos kiemelni, hogy a minimum felhasználói csomag az 500 fő!
Ezzel kapcsolatosan további, részletes információt itt találhattok: https://www.meta-inf.hu/hu/blog/megszunik-az-atlassian-szerver-platform-tamogatasa/
A következő eseményünk szintén egy meetup lesz: Ügyfélkiszolgálás, ITSM, ESM témakörben. Várhatóan 2021. február második felében kerül megrendezésre.
Aki lemaradt az előadásokról, de szeretné visszanézni őket, az alábbi linkre kattintva megteheti!