Webinar

Reklamációkezelés szekció | 9. META-INF Atlassian Day

Reklamációkezelés szekció | 9. META-INF Atlassian Day

Panaszokból ügyfélelégedettség? Ma már nem lehet szótlanul hagyni a reklamáló ügyfeleket, ugyanis az internet által mindenki egy megafont kap a kezébe. Ebben a szekcióban nem csak azt vizsgáljuk meg, hogyan lehet transzparensen, időben kezelni az elégedetlen ügyfelet, megmutatjuk azt is, hogyan lehet stratégiai előnyt kovácsolni egy ügyfélpanaszból.

Töltsd ki az űrlapot, és már küldjük is a teljes videók lejátszási listáját a témában!

Download now
Download now
Webinar

Reklamációkezelés szekció | 9. META-INF Atlassian Day

Ma már nem lehet szótlanul hagyni a reklamáló ügyfeleket, ugyanis az internet által mindenki egy megafont kap a kezébe.

Webinar

Reklamációkezelés szekció | 9. META-INF Atlassian Day

Reklamációkezelés szekció | 9. META-INF Atlassian Day

Panaszokból ügyfélelégedettség? Ma már nem lehet szótlanul hagyni a reklamáló ügyfeleket, ugyanis az internet által mindenki egy megafont kap a kezébe. Ebben a szekcióban nem csak azt vizsgáljuk meg, hogyan lehet transzparensen, időben kezelni az elégedetlen ügyfelet, megmutatjuk azt is, hogyan lehet stratégiai előnyt kovácsolni egy ügyfélpanaszból.

Töltsd ki az űrlapot, és már küldjük is a teljes videók lejátszási listáját a témában!

Letöltés
Letöltés
Letöltés
Webinar

Reklamációkezelés szekció | 9. META-INF Atlassian Day

Ma már nem lehet szótlanul hagyni a reklamáló ügyfeleket, ugyanis az internet által mindenki egy megafont kap a kezébe.