Panaszokból ügyfélelégedettség? Ma már nem lehet szótlanul hagyni a reklamáló ügyfeleket, ugyanis az internet által mindenki egy megafont kap a kezébe. Ebben a szekcióban nem csak azt vizsgáljuk meg, hogyan lehet transzparensen, időben kezelni az elégedetlen ügyfelet, megmutatjuk azt is, hogyan lehet stratégiai előnyt kovácsolni egy ügyfélpanaszból.
Ma már nem lehet szótlanul hagyni a reklamáló ügyfeleket, ugyanis az internet által mindenki egy megafont kap a kezébe.
Panaszokból ügyfélelégedettség? Ma már nem lehet szótlanul hagyni a reklamáló ügyfeleket, ugyanis az internet által mindenki egy megafont kap a kezébe. Ebben a szekcióban nem csak azt vizsgáljuk meg, hogyan lehet transzparensen, időben kezelni az elégedetlen ügyfelet, megmutatjuk azt is, hogyan lehet stratégiai előnyt kovácsolni egy ügyfélpanaszból.
Ma már nem lehet szótlanul hagyni a reklamáló ügyfeleket, ugyanis az internet által mindenki egy megafont kap a kezébe.