Atlassian eszköz, Atlassian, Confluence, Jira, hatékony online csapatok
⚡️ A bemutatott eszközök mindegyike 2020 áprilisától 10 felhasználóig ingyenessé vált!!
💡❗ Ez az Atlassian meetup Online lesz! Kedvcsináló videó (40 mp): https://aday.news/meetup-vid
A csoportba belépve, az eseményre jelentkezve az oldal alján lévő linken tudsz jelentkezni.
🧑🤝🧑🧑🤝🧑🧑🤝🧑 Hívd meg a barátaidat is! A jó gondolatok egy kis beszélgetéssel kiváló ötletekké érhetnek. :)
Program
📣 16:50-17:00 A megosztott webinar linkre kattintva látható lesz a felület. 17:00-kor pontosan elkezdődnek az interaktív élő Atlassian webinar előadások.
🕕 17:00-17:20 - 4 eszköz, ami közül egy biztosan segít neked! Könnyen nehéz terepen is.
👨 Előadó: Gáspár Attila, Atlassian szakértő
👉 A 4 legelterjedtebb csapatmunkát támogató Atlassian eszköz bemutatása. Kinek, melyiket és mikor érdemes használni? Milyen gyorsan lehet teljesen beüzemelt állapotba hozni ezeket az eszközöket? Mik a hazai tapasztalatok?
🕢 17:20-17:30 - Pár katt és kész - Trello alapok újoncoknak
👱 Előadó: Sziács László, Atlassian szakértő
👉 Trello kontextus bemutatása: home page, Trello board-ok, kártyák. Jira, Trello vagy mindkettő? Melyik eszközt használjam? Hogyan konfiguráljam a Trellot pillanatok alatt? Kártya műveletek, tippek, trükkök és best practice a gyakorlatban.
🕢 17:30-17:40 - Hogyan őrizzuk meg és tegyük láthatóvá a megszerzett tudást? - Confluence alapok
👨🦱 Előadó: Medvey Tamás, Atlassian szakértő
👉 Hogyan építsünk tudástárat egyszerűen, közösen? Hogyan szerkesszünk tartalmat interaktívan? Hogyan integráljuk a Confluence-t más rendszerekbe, így Jira-ba? Hogyan biztosítsuk a lehető legnagyobb rugalmasságot, mobilitást a rendszerben és a rendszerek között?
🕢 17:40-17:50 - Feladatkezeléstől a projektmenedzsmentig - Jira alapok
🧔 Előadó: Békési Károly, Atlassian szakértő
👉 A Jira az Atlassian első terméke, melyet eredetileg szoftverfejlesztés során használt hibajegykezelő rendszernek készítettek, de kiderült, hogy az egyszerű feladatkezeléstől a komplexebb projektmenedzsmentig bármire jó. Különösen akkor, ha az egyedi igényeinknek megfelelően testre szabjuk. Hogyan tehetjük meg mindezt a Filter-ek, Board-ok, Dashboard-ok viszonylatában?
🕢 17:50-18:00 - Hogyan tartsuk elégedetten az ügyfeleket, anélkül, hogy szétesne a fókuszunk? - Jira Service Desk alapok
👨 Előadó: Szabó Róbert, Atlassian szakértő
👉 Számodra az ügyfél az első, viszont folyamatosan megszakítanak a telefonhívásaikkal, vagy ki sem látsz az e-mailjeik közül és így nincs időd semmire? Vannak olyan kérések, amelyek elfelejtődnek a kommunikációs dzsungelben, és aztán dolgozhatsz a kedélyek lehűtésén is? Kihívást okoz az átláthatóság az ügyintézők közti munkamegosztásban? Ha ezek közül bármelyik kérdés is felmerült nálad, akkor ez az előadás neked szól! A demó során bemutatjuk a Jira Service Desk azon funkcióit, amelyek időt, pénzt, és kihullott hajszálakat takaríthatnak meg nekünk. :)
🕢 18:00-18:30 - Esettanulmány: országos ügyféltámogatás
🧔🏼 Előadó: Bóra Áron, ügyvezető, InfoComplex
👉 Hogyan tartjuk több helyszínről - Budapest, Debrecen, Pécs - jól összehangolva a kapcsolatot az ügyfeleinkkel? Hogyan biztosítjuk a kritikus válaszidők betartását, és a prioritási sorrendet? Hogyan súlyozhatóak a beérkező levelek azok kritikussága alapján? Ezt hogyan kezeljük Jira Service Desk és Jira környezetben?
🎁 18:30-18:40 Sorsolás: AJÁNDÉK ATLASSIAN DAY belépő.
A hagyományt követve ismét kisorsolunk egy Atlassian Day belépőt a meetup végén, a jubileumi, 5-ik konferenciánkra.
Ilyen volt az ADay 2019-ben: https://aday.news/AD19
🎬 Ilyen volt a legutóbbi offline Magyar Atlassian Meetup: https://aday.news/Meetup14-highlights
🏰❗ HELYSZÍN: online, itt tudsz regiszrtálni: https://aday.news/meetup-regisztracio
A férőhelyek száma relatív korlátozott az online platform miatt, ezért kérjük csatlakozz időben!
🧑🤝🧑🧑🤝🧑🧑🤝🧑 Hívd meg a barátaidat is! A jó gondolatok egy kis beszélgetéssel kiváló ötletekké érhetnek. :)
Várunk sok szeretettel!
META-INF TEAM
⚡️ A bemutatott eszközök mindegyike 2020 áprilisától 10 felhasználóig ingyenessé vált!!
💡❗ Ez az Atlassian meetup Online lesz! Kedvcsináló videó (40 mp): https://aday.news/meetup-vid
A csoportba belépve, az eseményre jelentkezve az oldal alján lévő linken tudsz jelentkezni.
🧑🤝🧑🧑🤝🧑🧑🤝🧑 Hívd meg a barátaidat is! A jó gondolatok egy kis beszélgetéssel kiváló ötletekké érhetnek. :)
Program
📣 16:50-17:00 A megosztott webinar linkre kattintva látható lesz a felület. 17:00-kor pontosan elkezdődnek az interaktív élő Atlassian webinar előadások.
🕕 17:00-17:20 - 4 eszköz, ami közül egy biztosan segít neked! Könnyen nehéz terepen is.
👨 Előadó: Gáspár Attila, Atlassian szakértő
👉 A 4 legelterjedtebb csapatmunkát támogató Atlassian eszköz bemutatása. Kinek, melyiket és mikor érdemes használni? Milyen gyorsan lehet teljesen beüzemelt állapotba hozni ezeket az eszközöket? Mik a hazai tapasztalatok?
🕢 17:20-17:30 - Pár katt és kész - Trello alapok újoncoknak
👱 Előadó: Sziács László, Atlassian szakértő
👉 Trello kontextus bemutatása: home page, Trello board-ok, kártyák. Jira, Trello vagy mindkettő? Melyik eszközt használjam? Hogyan konfiguráljam a Trellot pillanatok alatt? Kártya műveletek, tippek, trükkök és best practice a gyakorlatban.
🕢 17:30-17:40 - Hogyan őrizzuk meg és tegyük láthatóvá a megszerzett tudást? - Confluence alapok
👨🦱 Előadó: Medvey Tamás, Atlassian szakértő
👉 Hogyan építsünk tudástárat egyszerűen, közösen? Hogyan szerkesszünk tartalmat interaktívan? Hogyan integráljuk a Confluence-t más rendszerekbe, így Jira-ba? Hogyan biztosítsuk a lehető legnagyobb rugalmasságot, mobilitást a rendszerben és a rendszerek között?
🕢 17:40-17:50 - Feladatkezeléstől a projektmenedzsmentig - Jira alapok
🧔 Előadó: Békési Károly, Atlassian szakértő
👉 A Jira az Atlassian első terméke, melyet eredetileg szoftverfejlesztés során használt hibajegykezelő rendszernek készítettek, de kiderült, hogy az egyszerű feladatkezeléstől a komplexebb projektmenedzsmentig bármire jó. Különösen akkor, ha az egyedi igényeinknek megfelelően testre szabjuk. Hogyan tehetjük meg mindezt a Filter-ek, Board-ok, Dashboard-ok viszonylatában?
🕢 17:50-18:00 - Hogyan tartsuk elégedetten az ügyfeleket, anélkül, hogy szétesne a fókuszunk? - Jira Service Desk alapok
👨 Előadó: Szabó Róbert, Atlassian szakértő
👉 Számodra az ügyfél az első, viszont folyamatosan megszakítanak a telefonhívásaikkal, vagy ki sem látsz az e-mailjeik közül és így nincs időd semmire? Vannak olyan kérések, amelyek elfelejtődnek a kommunikációs dzsungelben, és aztán dolgozhatsz a kedélyek lehűtésén is? Kihívást okoz az átláthatóság az ügyintézők közti munkamegosztásban? Ha ezek közül bármelyik kérdés is felmerült nálad, akkor ez az előadás neked szól! A demó során bemutatjuk a Jira Service Desk azon funkcióit, amelyek időt, pénzt, és kihullott hajszálakat takaríthatnak meg nekünk. :)
🕢 18:00-18:30 - Esettanulmány: országos ügyféltámogatás
🧔🏼 Előadó: Bóra Áron, ügyvezető, InfoComplex
👉 Hogyan tartjuk több helyszínről - Budapest, Debrecen, Pécs - jól összehangolva a kapcsolatot az ügyfeleinkkel? Hogyan biztosítjuk a kritikus válaszidők betartását, és a prioritási sorrendet? Hogyan súlyozhatóak a beérkező levelek azok kritikussága alapján? Ezt hogyan kezeljük Jira Service Desk és Jira környezetben?
🎁 18:30-18:40 Sorsolás: AJÁNDÉK ATLASSIAN DAY belépő.
A hagyományt követve ismét kisorsolunk egy Atlassian Day belépőt a meetup végén, a jubileumi, 5-ik konferenciánkra.
Ilyen volt az ADay 2019-ben: https://aday.news/AD19
🎬 Ilyen volt a legutóbbi offline Magyar Atlassian Meetup: https://aday.news/Meetup14-highlights
🏰❗ HELYSZÍN: online, itt tudsz regiszrtálni: https://aday.news/meetup-regisztracio
A férőhelyek száma relatív korlátozott az online platform miatt, ezért kérjük csatlakozz időben!
🧑🤝🧑🧑🤝🧑🧑🤝🧑 Hívd meg a barátaidat is! A jó gondolatok egy kis beszélgetéssel kiváló ötletekké érhetnek. :)
Várunk sok szeretettel!
META-INF TEAM
Atlassian eszköz, Atlassian, Confluence, Jira, hatékony online csapatok
⚡️ A bemutatott eszközök mindegyike 2020 áprilisától 10 felhasználóig ingyenessé vált!!
💡❗ Ez az Atlassian meetup Online lesz! Kedvcsináló videó (40 mp): https://aday.news/meetup-vid
A csoportba belépve, az eseményre jelentkezve az oldal alján lévő linken tudsz jelentkezni.
🧑🤝🧑🧑🤝🧑🧑🤝🧑 Hívd meg a barátaidat is! A jó gondolatok egy kis beszélgetéssel kiváló ötletekké érhetnek. :)
Program
📣 16:50-17:00 A megosztott webinar linkre kattintva látható lesz a felület. 17:00-kor pontosan elkezdődnek az interaktív élő Atlassian webinar előadások.
🕕 17:00-17:20 - 4 eszköz, ami közül egy biztosan segít neked! Könnyen nehéz terepen is.
👨 Előadó: Gáspár Attila, Atlassian szakértő
👉 A 4 legelterjedtebb csapatmunkát támogató Atlassian eszköz bemutatása. Kinek, melyiket és mikor érdemes használni? Milyen gyorsan lehet teljesen beüzemelt állapotba hozni ezeket az eszközöket? Mik a hazai tapasztalatok?
🕢 17:20-17:30 - Pár katt és kész - Trello alapok újoncoknak
👱 Előadó: Sziács László, Atlassian szakértő
👉 Trello kontextus bemutatása: home page, Trello board-ok, kártyák. Jira, Trello vagy mindkettő? Melyik eszközt használjam? Hogyan konfiguráljam a Trellot pillanatok alatt? Kártya műveletek, tippek, trükkök és best practice a gyakorlatban.
🕢 17:30-17:40 - Hogyan őrizzuk meg és tegyük láthatóvá a megszerzett tudást? - Confluence alapok
👨🦱 Előadó: Medvey Tamás, Atlassian szakértő
👉 Hogyan építsünk tudástárat egyszerűen, közösen? Hogyan szerkesszünk tartalmat interaktívan? Hogyan integráljuk a Confluence-t más rendszerekbe, így Jira-ba? Hogyan biztosítsuk a lehető legnagyobb rugalmasságot, mobilitást a rendszerben és a rendszerek között?
🕢 17:40-17:50 - Feladatkezeléstől a projektmenedzsmentig - Jira alapok
🧔 Előadó: Békési Károly, Atlassian szakértő
👉 A Jira az Atlassian első terméke, melyet eredetileg szoftverfejlesztés során használt hibajegykezelő rendszernek készítettek, de kiderült, hogy az egyszerű feladatkezeléstől a komplexebb projektmenedzsmentig bármire jó. Különösen akkor, ha az egyedi igényeinknek megfelelően testre szabjuk. Hogyan tehetjük meg mindezt a Filter-ek, Board-ok, Dashboard-ok viszonylatában?
🕢 17:50-18:00 - Hogyan tartsuk elégedetten az ügyfeleket, anélkül, hogy szétesne a fókuszunk? - Jira Service Desk alapok
👨 Előadó: Szabó Róbert, Atlassian szakértő
👉 Számodra az ügyfél az első, viszont folyamatosan megszakítanak a telefonhívásaikkal, vagy ki sem látsz az e-mailjeik közül és így nincs időd semmire? Vannak olyan kérések, amelyek elfelejtődnek a kommunikációs dzsungelben, és aztán dolgozhatsz a kedélyek lehűtésén is? Kihívást okoz az átláthatóság az ügyintézők közti munkamegosztásban? Ha ezek közül bármelyik kérdés is felmerült nálad, akkor ez az előadás neked szól! A demó során bemutatjuk a Jira Service Desk azon funkcióit, amelyek időt, pénzt, és kihullott hajszálakat takaríthatnak meg nekünk. :)
🕢 18:00-18:30 - Esettanulmány: országos ügyféltámogatás
🧔🏼 Előadó: Bóra Áron, ügyvezető, InfoComplex
👉 Hogyan tartjuk több helyszínről - Budapest, Debrecen, Pécs - jól összehangolva a kapcsolatot az ügyfeleinkkel? Hogyan biztosítjuk a kritikus válaszidők betartását, és a prioritási sorrendet? Hogyan súlyozhatóak a beérkező levelek azok kritikussága alapján? Ezt hogyan kezeljük Jira Service Desk és Jira környezetben?
🎁 18:30-18:40 Sorsolás: AJÁNDÉK ATLASSIAN DAY belépő.
A hagyományt követve ismét kisorsolunk egy Atlassian Day belépőt a meetup végén, a jubileumi, 5-ik konferenciánkra.
Ilyen volt az ADay 2019-ben: https://aday.news/AD19
🎬 Ilyen volt a legutóbbi offline Magyar Atlassian Meetup: https://aday.news/Meetup14-highlights
🏰❗ HELYSZÍN: online, itt tudsz regiszrtálni: https://aday.news/meetup-regisztracio
A férőhelyek száma relatív korlátozott az online platform miatt, ezért kérjük csatlakozz időben!
🧑🤝🧑🧑🤝🧑🧑🤝🧑 Hívd meg a barátaidat is! A jó gondolatok egy kis beszélgetéssel kiváló ötletekké érhetnek. :)
Várunk sok szeretettel!
META-INF TEAM
⚡️ A bemutatott eszközök mindegyike 2020 áprilisától 10 felhasználóig ingyenessé vált!!
💡❗ Ez az Atlassian meetup Online lesz! Kedvcsináló videó (40 mp): https://aday.news/meetup-vid
A csoportba belépve, az eseményre jelentkezve az oldal alján lévő linken tudsz jelentkezni.
🧑🤝🧑🧑🤝🧑🧑🤝🧑 Hívd meg a barátaidat is! A jó gondolatok egy kis beszélgetéssel kiváló ötletekké érhetnek. :)
Program
📣 16:50-17:00 A megosztott webinar linkre kattintva látható lesz a felület. 17:00-kor pontosan elkezdődnek az interaktív élő Atlassian webinar előadások.
🕕 17:00-17:20 - 4 eszköz, ami közül egy biztosan segít neked! Könnyen nehéz terepen is.
👨 Előadó: Gáspár Attila, Atlassian szakértő
👉 A 4 legelterjedtebb csapatmunkát támogató Atlassian eszköz bemutatása. Kinek, melyiket és mikor érdemes használni? Milyen gyorsan lehet teljesen beüzemelt állapotba hozni ezeket az eszközöket? Mik a hazai tapasztalatok?
🕢 17:20-17:30 - Pár katt és kész - Trello alapok újoncoknak
👱 Előadó: Sziács László, Atlassian szakértő
👉 Trello kontextus bemutatása: home page, Trello board-ok, kártyák. Jira, Trello vagy mindkettő? Melyik eszközt használjam? Hogyan konfiguráljam a Trellot pillanatok alatt? Kártya műveletek, tippek, trükkök és best practice a gyakorlatban.
🕢 17:30-17:40 - Hogyan őrizzuk meg és tegyük láthatóvá a megszerzett tudást? - Confluence alapok
👨🦱 Előadó: Medvey Tamás, Atlassian szakértő
👉 Hogyan építsünk tudástárat egyszerűen, közösen? Hogyan szerkesszünk tartalmat interaktívan? Hogyan integráljuk a Confluence-t más rendszerekbe, így Jira-ba? Hogyan biztosítsuk a lehető legnagyobb rugalmasságot, mobilitást a rendszerben és a rendszerek között?
🕢 17:40-17:50 - Feladatkezeléstől a projektmenedzsmentig - Jira alapok
🧔 Előadó: Békési Károly, Atlassian szakértő
👉 A Jira az Atlassian első terméke, melyet eredetileg szoftverfejlesztés során használt hibajegykezelő rendszernek készítettek, de kiderült, hogy az egyszerű feladatkezeléstől a komplexebb projektmenedzsmentig bármire jó. Különösen akkor, ha az egyedi igényeinknek megfelelően testre szabjuk. Hogyan tehetjük meg mindezt a Filter-ek, Board-ok, Dashboard-ok viszonylatában?
🕢 17:50-18:00 - Hogyan tartsuk elégedetten az ügyfeleket, anélkül, hogy szétesne a fókuszunk? - Jira Service Desk alapok
👨 Előadó: Szabó Róbert, Atlassian szakértő
👉 Számodra az ügyfél az első, viszont folyamatosan megszakítanak a telefonhívásaikkal, vagy ki sem látsz az e-mailjeik közül és így nincs időd semmire? Vannak olyan kérések, amelyek elfelejtődnek a kommunikációs dzsungelben, és aztán dolgozhatsz a kedélyek lehűtésén is? Kihívást okoz az átláthatóság az ügyintézők közti munkamegosztásban? Ha ezek közül bármelyik kérdés is felmerült nálad, akkor ez az előadás neked szól! A demó során bemutatjuk a Jira Service Desk azon funkcióit, amelyek időt, pénzt, és kihullott hajszálakat takaríthatnak meg nekünk. :)
🕢 18:00-18:30 - Esettanulmány: országos ügyféltámogatás
🧔🏼 Előadó: Bóra Áron, ügyvezető, InfoComplex
👉 Hogyan tartjuk több helyszínről - Budapest, Debrecen, Pécs - jól összehangolva a kapcsolatot az ügyfeleinkkel? Hogyan biztosítjuk a kritikus válaszidők betartását, és a prioritási sorrendet? Hogyan súlyozhatóak a beérkező levelek azok kritikussága alapján? Ezt hogyan kezeljük Jira Service Desk és Jira környezetben?
🎁 18:30-18:40 Sorsolás: AJÁNDÉK ATLASSIAN DAY belépő.
A hagyományt követve ismét kisorsolunk egy Atlassian Day belépőt a meetup végén, a jubileumi, 5-ik konferenciánkra.
Ilyen volt az ADay 2019-ben: https://aday.news/AD19
🎬 Ilyen volt a legutóbbi offline Magyar Atlassian Meetup: https://aday.news/Meetup14-highlights
🏰❗ HELYSZÍN: online, itt tudsz regiszrtálni: https://aday.news/meetup-regisztracio
A férőhelyek száma relatív korlátozott az online platform miatt, ezért kérjük csatlakozz időben!
🧑🤝🧑🧑🤝🧑🧑🤝🧑 Hívd meg a barátaidat is! A jó gondolatok egy kis beszélgetéssel kiváló ötletekké érhetnek. :)
Várunk sok szeretettel!
META-INF TEAM